חרם חברתי - לא בעיר שלי נתניה נגד חרמות

במרכז קהילתי אגמים בנתניה התקיים פאנל בנושא החרמות, בהובלת ילדים ובני נוער, בהשתתפות אופק ראשון - מדליקת המשואה ביום העצמאות וממובילות המאבק 

למרכז הגיעו כ-100 ילדים בכיתות ג'-ז' לשיח פתוח בנושא, וקיבלו כלים להתמודדות עם התופעה. תכנית הערב כללה קטע תיאטרלי של שחקני התיאטרון הקהילתי "הילת אור" והופעה של להקת הנוער "סול" מבית רשת המרכזים הקהילתיים דרום נתניה.
בפאנל השתתפו הדוברים: אופק ראשון - מדליקת המשואה ביום העצמאות וממובילות המאבק בתופעה, איתמר ג'ינו ("סיירת החרם") שחשף את ההתמודדות היומיומית בבית הספר, רומי שבתאי (חברה בקבוצת "ים של חברים", סניף נתניה) אשר מסייעת לילדים ברשת, ויוצרת התוכן אבי אבישג שניהלה שיח פתוח וכנה והעבירה מסר חשוב למשתתפים.

מנכ"לית הרשת ליאת אריה: יש לשים את הנושא על סדר היום החברתי-קהילתי, ומחובתנו כמרכזים קהילתיים לאפשר לכל ילד וילדה למצוא אצלנו מקום לביטוי עצמי והעצמה אשר יחזקו בקרבם את תחושת השייכות.

מנהלת מרכז אגמים, סיון פדידה: התרגשנו לשמוע סיפורים מעוררי השראה של ילדים אמיצים שחשפו את ההתמודדות היומיומית עם התופעה, ולהעניק להם כלים משמעותיים להמשך. אין ספק שיש לפעול לקידום תכנית לאומית בנושא הזה. מרכז קהילתי אגמים לקח על עצמו להוות כתובת ובית בנושא זה לכל ילד וילדה שירגישו צורך לפנות. רק בהסברה ובטיפול נכון בתופעה- נוכל למנוע את החרם הבא.