למעלה מ-45 אלף שקלים גויסו עבור חבילות מזון לנזקקים בנתניה מלאכים של נתינה

קבוצת מלאכים של נתינה ממשיכה בפעילות המבורכת עבור משפחות נזקקות וחילקה כ-100 כרטיסי מזון לחג בסך מאות שקלים למשפחה

פעילות מבורכת לכבוד חג הפסח של קבוצת מלאכים של נתינה, הכוללת כ-100 מתנדבים, כולם תושבי נתניה, ופועלת רבות במגוון תחומים למען משפחות נזקקות בעיר. מתנדבי הקבוצה, שהוקמה על ידי הפעילה החברתית רעיה קרני, חילקו כ-100 כרטיסי מזון בסך 600 שקלים למשפחה ו-400 שקלים לבודד לכבוד הפסח, ובנוסף חולקו למשפחות הנזקקות סלי מזון שהוכנו על ידי בתי הספר שמרית אור ותשרי.

כמו כן, בית הספר רבין העביר לקבוצה תרומה נכבדה לרכישת כרטיסי מזון מכספים שאספו בשוק קח-תן במסגרת יום המעשים הטובים. סך כל הכספים שנאספו באמצעות כרטיסי המזון עומד על 45,600 שקלים. וזה עוד לא הכל. סיירת מרק תחלק בערב החג אוכל מוכן מקייטרינג אותו רכש תורם אנונימי עבור אנשים בודדים ומשפחות במצבי קיצון. גם בחול המועד תחלק סיירת מרק אוכל למקרי קצה.

חשוב לציין כי סיירת מרק הוקמה לפני למעלה משלוש שנים על ידי קרני וחברת המועצה טלי מולנר, בשיתוף עם מחלקת הרווחה של עריית נתניה. הסיירת כוללת מתנדבים שמבשלים ומשנעים אוכל חם ומזין לדרי הרחוב ולאנשים בודדים. בכל יום הסיירת דואגת למנה חמה, כאשר מתנדביה מסתובבים בעיר ומחלקים את המנות המבושלות בהמון אהבה וחום אנושי.

רעיה קרני, מנהלת קבוצת מלאכים של נתינה, מסכמת: "בזכות העשייה החשובה הזו הצלחנו לסייע למשפחות, קשישים, נכים ומתמודדי נפש ללא מערכת תמיכה או עורף משפחתי. בנוסף, בזכות סיירת מרק יהיה אוכל עבור משפחות וקשישים במצבי קיצון. לא נשאיר אנשים רעבים בפסח! חג שמח".