תצוגת אופנה קצת אחרת למען נערות בסיכון נטלי שירותי רפואה

על מסלול הדוגמנות בנתניה צעדו בשבוע שעבר אזרחיות ואזרחים ותיקים, שהרגישו ליום אחד דוגמנים לכל דבר ועניין, שדגמנו בגדים אופנתיים מודרניים ווינטג'. במסגרת האירוע נמכרו הבגדים, והכסף נתרם לנערות בסיכון

על מסלול הדוגמנות בנתניה צעדו בשבוע שעבר חברות וחברי הקהילה התומכת של "נטלי שירותי רפואה" ומתנדבות עמותת ויצו. תצוגת האופנה כללה בגדים אופנתיים בסגנונות וינטג' ואופנה מודרנית. נשים וגברים צעדו על מסלול האופנה ודגמנו שמלות וחליפות. בסיומה של התצוגה נמכרו הבגדים לאנשים והכסף כולו נתרם לנערות בסיכון. הבגדים בתצוגת אופנה נמסרו בחסות "הביגודית" של ויצו בנתניה.

הפעילות הופקה ביוזמתה של אורה רוזן, הרכזת החברתית של הקהילה התומכת בנתניה, בסיוע מלא של צוות הקהילה התומכת ובתמיכתה של יו"ר ויצו נתניה מזל חג'ג'-עמרני. רוזן סיפרה כי עלה רעיון לעשות תצוגת אופנה לכבוד יום האישה שצוין החודש, והשתלב גם עם שבוע האופנה שחל השבוע. "הבת שלי היא אושיית אופנה, נופר רוזן, והיא הגיעה להנחות את האירוע המדהים שעשינו", סיפרה. "בתצוגה השתתפו כ-60 איש. היה אירוע יפה מאוד, עם מוזיקה של הדיג'יי לירן בר זוהר ואווירה נעימה, כיבוד כיד המלך".

התצוגה התקיימה כחלק מהפעילות החברתית השוטפת במסגרת סל השירותים של הקהילה התומכת בעיר, שמפעילה שלושה מועדונים בעיר. השירות ניתן על ידי המחלקה לטיפול באזרחים ותיקים שבמנהל הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית נתניה, באמצעות נטלי שירותי רפואה. הפעילויות החברתיות לחברי הקהילה התומכת כוללות מפגשים חברתיים בבתי קפה, אוריינות דיגיטלית, הצגות יחיד, שיעורי התעמלות, בילוי למרותקי בית, ועוד.