מגרש הקטרגל באזורים נסגר על ידי שלהבות חב"ד, התושבים זועמים שלהבות חב"ד בנתניה

בעקבות תלונת מנהלת בית הספר הורה הקב"ט על סגירת השער, והדבר פוגע בעשרות בני נוער תושבי השכונה. יו"ר דירקטוריון החברה לספורט, אמיה טגה: "אפשר היה למצוא כל כך הרבה פתרונות, אבל בחרו באופציה הקלה ביותר וגרמו עוול לעשרות ילדים ובני נוער". העירייה: "מגרש בית הספר נסגר בהוראת הקב"ט בעקבות מפגעים בטיחותיים קשים" 

תושבי שכונת אזורים זועמים, ולא בפעם הראשונה, זאת בעקבות סגירת מגרש הקטרגל בשכונה, המשמש את הילדים ובני הנוער בה בשעות אחר הצהריים. שער המגרש, הנמצא במתחם בית הספר שלהבות חב"ד, ננעל על ידי הנהלת בית הספר. כזכור, מדובר בבית הספר שז"ר לשעבר, שנסגר חרף מאבק עיקש מצד ההורים, ושלהבות חב"ד תפס את מקומו.

תלונות רבות בנושא שער המגרש הנעול הצטברו אצל חבר המועצה ויו"ר דירקטוריון החברה לספורט בנתניה, עו"ד אמיה טגה, שפנה בכתב בחריפות לראש מינהל חינוך, אתי דהן.

"לאחר שקיבלתי תלונות מתושבים רבים על סגירת השער פניתי אלייך, ולאחר בדיקה שלך מול מנהלת ביה"ס הגב' גאולה לייאנס העברת לי את תגובתה ואני מצטט: "זו הוראה שקבלנו מהקב"ט העירוני רפאל חן בעקבות מפגעים בטיחותיים קשים שנמצאו פעם אחר פעם במגרש, בין השאר בקבוקי זכוכית מנופצים שגרמו לפציעתם של תלמידים מספר פעמים ומזרקי סמים בכמות לא מבוטלת", כתב בין השאר טגה, שהדגיש כי אף שוחח בעצמו עם הקב"ט. "להפתעתי הקב"ט נתן אישור סגירה לשער הקטרגל בלא שראה דבר מכל מה שציינה מנהלת ביה"ס, אלא רק על סמך תלונתה. אולי הפתעה, אבל זאת גם הפעם הראשונה שהוא נותן הוראה לסגור את השער בכל שנותיו", הוסיף.

"עם כל הכבוד, אני לא גננת, המנהלת וביה"ס לא בתחום אחריותי ואני לא מתכוון לספוג את האש במקומכם כי המגרשים הם באחריות החברה למען הספורט בנתניה", חתם טגה. "כל כך הרבה פתרונות אפשר למצוא, אך העדפתם את האפשרות הקלה ביותר, לנעול את השער ולגרום עוול לעשרות ילדים ובני נוער".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "מגרשי הספורט הינם לרווחת הילדים ועבורם למגוון פעילויות לצד שמירה על תקינות המקום. מגרש בית הספר שלהבות חב״ד נסגר בהוראת קב"ט מוסדות חינוך בעקבות מפגעים בטיחותיים קשים שנמצאו פעם אחר פעם במגרש וזאת בעקבות מעשי ונדליזם, בין השאר בקבוקי זכוכית מנופצים שגרמו לפציעתם של תלמידים. בימים הקרובים ייפתח המגרש תוך תגבור הפיקוח במקום".