נוח לתרום: קופת צדקה וירטואלית בבית חב"ד ניצה נתניה בית חב"ד

לצד העשייה המבורכת של בית חב"ד, הושקה לאחרונה אפליקציה בשם pushcoins ובאמצעותה ניתן לתרום כל סכום למען הפעילות. הרב מאיר גליצנשטיין: "אם כל אחד ייתן את הקצת שלו, נעשה את העולם טוב ומואר יותר"

בית חב"ד ניצה נתניה נמצא כעת בשיא העשייה, כשלאחרונה סיימו שם חלוקה מבורכת של מאות שמיכות ותנורים לילדים בצפון העיר. כעת אנשי חב"ד כבר עם הפנים לאירועי פורים, בכלל זה חלוקת כ-500 תחפושות דרך מנהלות בתי הספר. כל אלה מתווספים לחלוקות הקבועות בכל שבוע של כ-100 ארוחות לקשישים בודדים ועוד.

על מנת למנף את העשייה ולאסוף תרומות נוספות, פיתחו שם לאחרונה חידוש מרענן, בדמות אפליקציה שהנה קופת צדקה וירטואלית העונה לשם המחויך "pushcoins". "אנחנו זקוקים לעזרה של כל אחד ואחד וקופת הצדקה הווירטואלית מאפשרת לתרום כל סכום, אפילו חצי שקל או שקל אחד", מספר הרב מאיר גליצנשטיין, מנהל בית חב"ד ניצה נתניה. "האפליקציה מאובטחת על ידי חברת pay me בעלת תקן בינלאומי, כך שאין סיבה לחשוש להוריד אותה. אנחנו מאמינים שאם כל אחד ייתן את הקצת שלו, אפשר לעשות את העולם טוב ומואר יותר והמון פרויקטים של חסד למען עם ישראל. בעזרת השם עולם חסד ייבנה.

עוד הוסיף הרב גליצנשטיין: "לכל נתינת צדקה יש שתי מעלות גדולות. כל מצווה שאדם עושה פותחת שערי שמיים, כי האדם בעצם יוצא מעצמו, רגיש לזולת ורואה את האחר וער למצוקתן של המשפחות הנזקקות. המעלה השנייה היא הפעולות הקטנות שעושות שינוי גדול. בסופו של דבר כולנו אנשים קטנים ואם כל אחד יעשה צעד קטן, נוכל לעשות מהפכה ולשנות את העולם".