מרחב ירוק חדש בצפון נתניה תמונה: עיריית נתניה

בשבוע האחרון נחנך מרחב ירוק ופורח במתנ"ס צפון העיר נתניה במעמד ראש העיר מרים פיירברג-איכר 

בטקס החניכה נכחו גם סגנית ראש העיר שירי חגואל סיידון, חבר המועצה עו"ד אדיר בנימיני הממונה על איכות הסביבה, קבוצת מועצת נשים ביוזמתה של אורנה רג'יניאנו, מרינה אלישע – מנהלת מחלקת חינוך סביבתי, מנהלי מתנ"סים ואורחים.

מרחב ירוק ופורח לרווחת התושבים ומבקרים במתנ"ס צפון העיר משמש למגוון פעילויות פנאי חברה, קהילה, הינו חיבור של יוזמות קהילתיות סביבתיות של מועצת נשים, בשיתוף וסיוע המשרד להגנת הסביבה ועיריית נתניה – אגף איכות הסביבה ואגף גנים ונוף.

המרחב הירוק החדש הינו חלק מהפעילות העירונית לשיפור מתמיד באיכות החיים ובנראות של המרחב הציבורי, במסגרת זו מקדם אגף איכות הסביבה מידי שנה יוזמות סביבתיות של קבוצות וארגונים בקהילה, וזאת בתמיכת המשרד להגנת הסביבה, במטרה לעודד קבוצות מתנדבים לפעול למען הקהילה בהיבט הסביבתי.

מרחב ירוק ופורח הכולל עבודות פסיפס של האמנית נירה בן דוד פלד, גינון תלוי החוסך במקום שיוצר חוויית נראות מתמשכת וחלק אינטגראלי מהנוף המקומי, כמו כן, נשתלו עצי פרי בסיוע אגף גנים ונוף.
ראש העיר ציינה את חשיבות השמירה על ניקיון המרחב הציבורי, שמירה על שטחים פתוחים והטמעת ערכים סביבתיים בקרב בני הנוער.

מרינה אלישע מציינת כי יוזמות חברתיות וסביבתיות של תושבים המעורבים בקהילה, תורמות רבות לשיפור איכות החיים והמרחב הציבורי, מגבירות את תחושת השייכות למקום ויוצרות קהילה עם אכפתיות ומחויבות.