לקראת יום המשפחה: תרומות מוצרי מזון במתנ"ס רמת חן רעיה קרני

במתנ"ס המקומי מתכננים פעילות מיוחדת בשיתוף קבוצת 'מלאכים של נתינה', שתכלול תרומות של מוצרי מזון, קישוטים והכנת ברכות למשפחות נזקקות. רעיה קרני, מנהלת קבוצת 'מלאכים של נתינה': "קוראת לכולם לתרום מוצרי מזון לחלוקה שמחה למשפחות הנזקקות" 

ביום שלישי הקרוב, ה-21 בפברואר, יחול יום המשפחה. לכבודו מתכננים במתנ"ס החדש בשכונת רמת חן בנתניה פעילות קהילתית מבורכת בשיתוף קבוצת 'מלאכים של נתינה' – קבוצה של עשייה ונתינה בה חברים כ-100 מתנדבים, כולם תושבי נתניה.

במסגרת שיתוף הפעולה יצאה קריאה לתרום מוצרי מזון וקופסאות שימורים ולהביאם למזכירות המתנ"ס. בשלישי, החל מהשעה 17:00 בערב, מוזמנים כולם יחד עם כל המשפחה כדי לארוז, לצייר, לקשט, להכין ברכות מהודרות על ארגזי המזון ובעיקר לעזור למי שצריך.

בהמשך, עוד באותו הערב צפויים מתנדבי קבוצת מלאכים של נתינה לצאת ולחלק את המזון שייתרם למשפחות הנזקקות ברחבי נתניה, על מנת לאפשר גם להן ליהנות מיום משפחה שמח.

"מדובר ביום של קירוב לבבות", אומרת רעיה קרני, מנהלת קבוצת 'מלאכים של נתינה'. אנחנו מבקשים מהקהילה להביא איתם מוצרי מזון יבשים ואנחנו נארגן במתנ"ס עם הילדים, ארגזים מכובדים שיכילו בתוכם את מוצרי המזון. הילדים ישתתפו בעשייה, אם בקישוט, בסידור הארגזים או בהכנת ברכות. אני קוראת לכולם לתרום מוצרי מזון כדי שנוכל לקדם את העשייה והנתינה למען חלוקה שמחה למשפחות הנזקקות ביום המשפחה".