יום הזיכרון לקורבנות האלימות כלפי נשים שרונה בן אור | צילום: אירית ויינשטיין

שרונה בן אור מנתניה, אשתו השנייה של שמעון קופר שהורשע ברצח שתי נשותיו "מי שמרגישה שהיא במערכת יחסים רעילה - לצאת ממנה כעת"

האלימות נגד נשים הפכה בשנים האחרונות למכת מדינה. הנתונים מראים כי 268 אלף נשים נפגעו מעבירות מסוגים שונים - חלקן אף קיפחו את חייהן בשל כך. 
יש לא מעט כאלה שרוצים להחזיר את הנושא לתודעה הציבורית: ב- 2 בפברואר יצוין, באירועים שונים ברחבי הארץ, יום הזיכרון לקורבנות האלימות כלפי נשים, יוזמה של יו"ר עמותת כל הנשים עו"ד אפי אומיאל פדידה.
האירוע המרכזי ייערך בבית יד לבנים ברמת השרון, אך גם ביתר מקומות ברחבי הארץ.

בין המשתתפות יהיו נציגי הקורבנות. אחת מהן היא שרונה בן אור (61) מנתניה, אשתו השנייה של שמעון קופר, שרצח שתיים מנשותיו. שרונה הבינה שהיא נשואה לרוצח רק לאחר שהצליחה להימלט ממערכת היחסים ההרסנית, התובענית ומלאת השקרים בה היא חיה.
בן אור הוציאה אוטוביוגרפיה "משלוש יוצאת אחת", שבה היא מתארת את החיים לצדו של קופר, וגם מספרת על הפחד שמלווה אותה עד היום כמי ששימשה עדת מפתח בתיק הרצח. "העובדה שההורים וגם הבנים שלי נפגעו מהטעויות שלי מייסרת אותי, אבל אין לי דרך להחזיר את זה אחורנית. הספר זו הדרך שלי להציל את עצמי נפשית, לנהל חשבון נפש מולם ובעיקר מול עצמי. זו הכאה על חטא עבורי".
בן אור: "הרגשתי את כל הפחד והחשש של מה יגידו אם אתגרש בפעם השלישית, הדחקתי את כל הנורות האדומות, גם כשגיליתי שהוא משקר לי. לכן אני מפצירה בכולן, שמרגישות שהן במערכת רעילה - לצאת ממנה כעת. לא לחכות עוד יום או עוד שבוע".