הושלם בהצלחה מבדק שנערך ע"י מכון התקנים בעיריית נתניה תמונה: עיריית נתניה

נציג מכון התקנים ציין לשבח את פעילותה של העירייה לשימורה של מערכת איכות מצוינת ואמר כי לא נמצאו תקלות בתהליך הבקרה שביצע 

מדובר במבדק ה-22 שקיים מכון התקנים בעיר נתניה על שבעת התקנים להם מוסמכת העירייה.
נתניה, כידוע, הינה העיר הגדולה היחידה בארץ המוסמכת לשבעה תקני איכות, על כך קיבלה העירייה את תו היהלום היוקרתי מטעם מכון התקנים הישראלי.
כמו כן, ציינו בודקי המכון כי נראה באופן מובהק שעובדי העירייה הטמיעו היטב את כללי מערכת האיכות, גילו בקיאות בנהלים והוראות העבודה ומיישמים אותם בפועל.
האגף לאיכות ותכנון אסטרטגי בניהולה של אילנה לונגו, הציג בפני אנשי מכון התקנים את עבודתם של מספר צוותי שיפור הפועלים לתיקון תהליכי עבודה הדורשים שיפור.
כמו כן, הוצגה בפני האודיטורים של מכון התקנים מערכת ממוחשבת המכילה את כל פרויקטי הדגל ותכניות העבודה המתוכננים לשנת 2023 .
עיריית נתניה הציבה את ערך איכות השרות כערך מרכזי במדיניותה ,על מנת לספק את השרות הטוב ביותר שניתן ללקוחותיה-תושבי העיר.

בישיבת הסיכום שהתקיימה במעמד סמנכ"לית העירייה וראש המנהל הכללי חיה שניידר, מנהלת האגף לאיכות ותכנון אסטרטגי ומנהלת איכות ראשית אילנה לונגו והצוות הבכיר של העירייה, אמר מנהל אגף איכות והסמכה במכון התקנים, אביטל ויינברג: "גוף גדול , כמו עיריית נתניה , הנותן שרות ציבורי מגוון ורחב לתושבי העיר ומתנהל כך לאורך שנים, יכול לשמש דוגמא יוצאת דופן לכלל המשק ובתוכו חברות היי טק".