חדש באתר מועצת קדימה-צורן: כפתור לדיווח על אלימות במשפחה כפתור פרפר

כפתור פרפר מאפשר גישה לסיוע בלי להותיר עקבות במחשב ובהיסטוריית הגלישה. קדימה צורן מהרשויות הראשונות במדינה שמטמיעות את הכפתור. קרן גרין, ראש המועצה: "כולי תקווה שהתושבים לא יזדקקו לשרות הזה" 

מועצה מקומית קדימה-צורן הטמיעה לאחרונה באתר האינטרנט את "כפתור הפרפר", המאפשר דיווח וגישה למידע וסיוע בנוגע לאלימות במשפחה, ללא אפשרות למעקב בהיסטוריית הגלישה. הפניות דרך הכפתור מגיעות לעמותת "ל.א. לאלימות", שפועלת בתחום מעל 40 שנה ונציגיה זמינים למענה 24/7.

מטרת הכפתור היא לעודד נפגעי ונפגעות אלימות במשפחה לבקש עזרה בסודיות וללא חשש. המיזם מעודד גם את מי שרואה בעצמו כצד האלים לפנות ולקבל ייעוץ דיסקרטי, ללא שיפוטיות או האשמה. הכפתור, פרי פיתוח של חברת סטארט אפ חברתי בשם "קאבו - מתחברים לעולם בטוח", זכה השנה בהאקתון שנתי לפיתוח מיזמים בנושא אלימות במשפחה, שעורך מדי שנה פורום מיכל סלה ז"ל, שנרצחה על ידי בן זוגה.

קרן גרין ראש המועצה המקומית קדימה-צורן: "קדימה צורן מצטרפת לשורה של ארגונים, חברות ורשויות המנגישות את הדיווח בנושאי אלימות המשפחה. יכולת הדיווח האנונימית מאפשרת למתלוננים לדווח מבלי שהצד השני יגלה בשלב הראשוני והקריטי. כולי תקווה שתושבות ותושבי המועצה לא יזדקקו לשירות הזה, ואני קוראת לשאר ראשי הרשויות בשרון ובמדינה להטמיע גם הם את הכפתור באתר הרשות שלהם".

הכפתור  הינו כפתור "צף" בצד ימין, בעמוד הבית של המועצה.