הדלקת נרות מרגשת בסניף עמך נתניה הדלקת נרות

הדלקת נרות חגיגית ומרגשת בסניף נתניה של עמותת 'עמך' בשיתוף עמותת 'אורי' ועובדי סלקום

שיתוף פעולה מיוחד במינו מתקיים זו השנה החמישית בין סניף נתניה של עמותת 'עמך' שמעניקה תמיכה נפשית וחברתית לניצולי שואה, לבין עמותת 'אורי' וחברת סלקום. בחג החנוכה הם נפגשו לאירוע הדלקת נרות חנוכה המסורתי, במסגרתו, כחלק ממיזם "הסביבון של אורי" - פרויקט נתינה לזכרו של הילד אוֹרי שנפטר ממחלה גנטית קשה, מגיעים כל שנה מתנדבים מחברת סלקום שבחרו לאמץ את חברי עמותת 'עמך', על מנת לשמוח עם ניצולי השואה ולהעניק להם אור בטקס הדלקת נרות חגיגי ומרגש לכבוד חג החנוכה. במהלך החגיגה עובדי סלקום מעניקים לניצולי השואה סביבונים מיוחדים ומארזי שי, אוכלים בצוותא עוגות יוקרתיות ושרים יחד שירי חג באווירה מרגשת ומיוחדת.

סלקום היא אחת החברות המרכזיות שתורמות לעמותת 'אוֹרִי' שהוקמה על ידי רוית שני־לוי לזכרו של בנה אוֹרִי לוי ז"ל. בכל שנה בחנוכה מייצרת עמותת 'אוֹרִי' אלפי סביבוני עץ יפיפיים, ובשיתוף עם מאות מתנדבי העמותה וחברות מובילות במשק הם מחלקים אותם בכ-250 נקודות ברחבי הארץ - ניצולי שואה מרכזי קשישים ועוד.

לעובדי המרכז של סלקום בנתניה היה חשוב להתנדב בנושא הקרוב לליבם ולכן הם בחרו בעמותת 'עמך' - המרכז הישראלי לתמיכה נפשית וחברתית בניצולי שואה ובדור השני. מאז בכל חנוכה מגיעים עובדי סלקום לסניף נתניה של 'עמך' לשמח את שורדי השואה ונוצר קשר ייחודי בין המתנדבים ובין ניצולי השואה ששמחים מאוד לקבל את פניהם ולחגוג איתם את חג האורות.