קדימה צורן: גינה קהילתית חדשה לגמלאים ולגמלאיות תמונה: דוברות קדימה צורן

גינה קהילתית חדשה נחנכה במתנ"ס קדימה עבור הגמלאים והגמלאיות במועדון ותיקים ונהנים. הקמת הגינה התאפשרה בזכות קול קורא של משרד החקלאות ופיתוח הכפר שהגישה המועצה 

יחד עם עשרות גמלאים וגמלאיות מהיישוב נחנכה הגינה הקהילתית, בהובלתו של סגן ראש המועצה אל"מ במיל' שלומי מוכתר, יחד עם ראש המועצה קרן גרין ויו"ר הנהלת המתנ"ס יעל בן מרדכי. הגינה כוללת 6 עמדות מעץ מונגשות עם מערכת השקייה וכן שדרת עצי פרי וגפן. הגינה ממוקמת במתנ"ס קדימה.

במסגרת הגינה הקהילתית יתקיימו אירועים ופעילויות בנושאי אקולוגיה, קיימות ומפגשים למשפחות בשעות אחר הצהריים. הגינה המונגשת תאפשר מעורבות פעילה במרחב הגינות הקהילתיות, לצד פעילות גופנית, חברתית וקשר בין דורי.

הקמת הגינה התאפשרה בזכות קבוצה של תושבים ותושבות אשר טיפוח המרחב הציבורי ועידוד קיימות הוא נר לרגליהם. הקבוצה תגיע מעת לעת לפעילויות בגינה הקהילתית ותלווה את הגמלאים והגמלאיות. עם הצלחת המיזם, המועצה תבחן הקמת גינות נוספות יחד עם משרד החקלאות ברחבי היישוב.

קרן גרין, ראש המועצה המקומית קדימה צורן: "מדובר בהגשמת חלום נוסף. כיישוב שמתאפיין בחקלאות ובקהילתיות, הקמנו גינה קהילתית לטובת בנות ובני הגיל השלישי. הגמלאים יהנו מפעילויות מעשירות, לצד ליווי של מתנדבים מהקהילה בתחום הקיימות והאקולוגיה".