פעילי זכויות בעלי חיים חילקו בטיילת נתניה כוסות דם צילום: חופש לבעלי חיים

הארגונים 'חופש לבעלי חיים', 'Israel Animal Save' ו-'זב"ח בשרון" ערכו מיצג מחאה כנגד תעשיית החלב תוך שפעילי הארגונים חילקו כוסות "דם" המדמות את תעשיית החלב  

אתמול (חמישי) הגיעו פעילים למען בעלי חיים וחילקו כוסות "דם" לתושבי העיר. "אנו יוצאים כנגד האכזריות הרבה שבתעשיית החלב וחושפים לקהל כי החלב המגיע לציבור הוא תוצר של אלימות רבה, אכזריות וסכנה קשה לסביבה" אמרו הפעילים והוסיפו "בתעשיית החלב מופרות הפרות שוב ושוב בדרכים אלימות, נכנסות להריון ומיד עם המלטת העגל הוא נחטף, כאשר מכונות ענק קרות שואבות מהן את החלב מספר פעמים ביום בצורה השוחקת ביותר את גופן. פרה לא נותנת חלב, הוא נגזל ממנה".

פעילי המחאה מחתימים תושבים על אמנת התזונה מהצומח, אמנה הקוראת לממשלות העולם לעודד תזונה צמחית כפיתרון חירום למשבר האקלים. 

אנדריאה, רכזת הפעילות של ארגון 'זב"ח בשרון' שהשתתפה במחאה הוסיפה "הרבה אנשים לא מודעים לאכזריות הקשה של תעשיית החלב וזאת דרך טובה להביע זאת. כל תהליך ייצור החלב מגואל בדם; החל מליבן המדמם של האימהות האבלות אשר תינוקותיהן נקרעו מהן, דרך שחיטת העגלים הרכים ולבסוף השחיטה של האימהות. מה שרבים אינם מבינים זה שתעשיית החלב אינה נפרדת מתעשיית הבשר, היא חלק ממנה. צריכת חלב משמעה תמיכה ישירה בתעשיית הבשר".

יונתן לייק פעיל 'חופש לבעלי חיים' וממארגני המייצג "תעשיית החלב הינה מהתעשייות האכזריות בעולם. פרות נאלצות להיפרד מילדיהן מיד עם לידתם בשביל לייצר חלב שבני האדם לוקחים. אנו קוראים לכולם לחתום על האמנה הבינלאומית להפסקת הצריכת המזון מן החי ולהתקדם לטבעונות".