ריבות, גלידות וצמחי תבלין: סיוע ייחודי למשפחות נזקקות בנתניה סיוע ייחודי למשפחות נזקקות

שיתוף פעולה מנצח בין קבוצת מלאכים של נתינה והכח לתת הולידו גיוס של עשרות אלפי שקלים שהוקדשו לרכישת כרטיסי מזון ופינוקים שונים לכבוד החג עבור אלו שידם אינה משגת. השבוע חולקו החבילות ל-54 משפחות בעיר, שיוכלו להתחיל את השנה החדשה ברגל ימין 

פעילות מבורכת לכבוד ראש השנה עבור משפחות נזקקות בנתניה. השבוע חולקו חבילות שי מפנקות ל-54 משפחות בעיר שידן אינה משגת ומעבר לכך ליותר מ-300 משפחות ברחבי הארץ. כל משפחה זכתה לכרטיס מזון בשווי של 300-400 שקלים, כאשר בנוסף הן קיבלו חבילות פינוקים שכללו בין היתר ריבות, גלידות ואפילו עציצים מהודרים עם צמחי תבלין שונים, הכל כדי להתחיל את השנה ברגל ימין.

הפעילות החשובה הנה תוצאה של שיתוף פעולה בין קבוצת 'מלאכים של נתינה', המונה 90 מתנדבים, כולם תושבי נתניה, לבין קבוצת הפייסבוק הארצית 'הכח לתת', המונה כ-4,300 חברים לצד 20-25 פעילים ברחבי הארץ ומסייעת למשפחות נזקקות, נשים יוצאות מקלטים, קשישים, חיילים בודדים ועוד. בסך הכל גויסו מתרומות 56 אלף שקלים, כאשר מלבד נתניה זכו לסיוע בין השאר משפחות מקרית שמונה, עפולה ואפילו מהפזורה הבדואית.

"אנחנו מגייסים מטוב ליבם של האנשים, כל מקרה נבדק לגופו ואיפה שאפשר לעזור אנחנו שם", אומרת רעיה קרני, מנהלת הקבוצות 'מלאכים של נתינה' ו'הכח לתת'. "זו שנה של אחרי הקורונה ויחד עם עליית המחירים, גם למי שתרמו בעבר קשה יותר. למרות זאת, הצלחנו בשיניים להגיע לסכום וליעדים שהצבנו לעצמנו ואני שמחה על כך ומודה למתנדבים ולתורמים. שנה טובה לכולנו".