נתניה תומכת באמנים הצעירים תמונה: עיריית נתניה

עיריית נתניה קיימה אירוע הענקת מלגות לאמנים צעירים ממגוון תחומים – קולנוע, ספרות, אמנות פלסטית, קולי, כלי ותיאטרון 

אירוע הענקת מלגות החל עם הזמר והפייטן יוסף חיים שבעבר קיבל אף הוא את המלגה, והיום מופיע וכותב שירים ומוזיקה משלו. יוסף שר בליווי קלידן וכינור וריגש את הבאים עם "אדון הסליחות" ו"בנאדם מה לך נרדם".

במהלך הטקס קיבלו האמנים הצעירים את המלגות להמשך פריחתם המקצועית במעמד ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, עו"ד אדיר בנימיני סגן ראש העיר וחבר הוועדה, אייל לאופר מנהל אגף תאגידים בעיריית נתניה וחבר הוועדה, שושנה (צ'וצ'י) זילברברג חברת וועדה, בני אפרים, מנכ"ל עמותת היכל התרבות, עידית שפרלינג חברת הועדה ודוד רות, חבר הוועדה.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, בירכה את מקבלי המלגות – "העיר נתניה רואה כאחד מיעדיה בתחום התרבותי, לעודד אמנים יוצרים תושבי העיר, ללמוד ולהתפתח בתחומים אותם בחרו ולהגיע להישגים אליהם הם שואפים. אנחנו גאים בכל אחת ואחד מכם על הדרך בה בחרתם, אתם גאוותנו".

סגן ראש העיר, אדיר בנימיני: "מדובר בארוע המרגש אותי בכל שנה מחדש מאז שנוסד בשנת 2007. הרציונל העומד מאחורי הרעיון להקים את קרן המלגות היה פשוט-אומן בראשית דרכו נאבק לקבל הכרה וממתין לפריצת הדרך הראשונה. המלגה נועדה לסייע לו להשיג מטרות אלה. הכשרון לא תמיד מספיק, אם אין לאומן את האמצעים להגיע להכרה".

חבר השופטים שהעניקו מזמנם בהתנדבות 

בתחום הקולנוע: ד"ר צבי אטלי ומר דוד רות.
בתחום התאטרון: הבמאית רוני נוימן פדלון ויהודית אנושי.
בתחום הספרות: זוהר אביב ושושנה וייג.
בתחום אומנות הפלסטית: אביבה פרץ ותמר לוי
בתחום המוסיקה הקולית והכלית: נחמן יריב וורדה פרי.
תודה מיוחדת למנהל הקונסרבטוריון, אורי רייסנר על הסיוע המקצועי.