ליהיא לפיד בחוות נערי האור לנוער בסיכון צילום: מולי גולדברג

רעיית ראש הממשלה, ליהיא לפיד, בביקור בחוות נערי האור לנוער בסיכון ברשפון, במהלכו פגשה לפיד את מר פטריציו פאולטי, נשיא קרן פטריציו פאולטי העולמית מפעילת פרויקט נערי האור בישראל. "כל אחד צריך מישהו שיאמין בו, שיראה אותו" 

השבוע הגיעה רעיית ראש הממשלה, ליהיא לפיד, לביקור בחוות נערי האור ברשפון, במהלכו פגשה את מר פטריציו פאולטי - מומחה איטלקי בעל שם עולמי בתחום המודעות העצמית שהשפיע על חייהם של מאות אלפי אנשים בעולם - שהגיע לשבוע של סדנאות והרצאות בישראל. את המפגש יזם ואירח רן אורן, מייסד ומנכ"ל פרויקט נערי האור - עסק חברתי לנוער בסיכון בעל פוטנציאל גבוה במסגרתו מייצרים הנערים והנערות נרות בוטיק וסבונים טבעיים בעבודת יד ורוכשים כישורי חיים. במהלך הפגישה נחשפה לפיד לפעילות העמותה הברוכה, הכירה לעומק את העקרונות והערכים על בסיסם משלבים הנערים בין עבודה מכבדת לפיתוח יכולות ומימוש הפוטנציאל האישי.

כיבד בנוכחותו ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, שהעניק לפאולטי את מפתח העיר הרצליה עליו חרוטה המילה "שלום" בעברית, ערבית ואנגלית. עוד כבדו בנוכחותם: דרורית ויאיר ניצני, עו"ד גלעד שר, אבי מוטולה המשנה הקודם למנכ"ל משרד הרווחה והביטחון החברתי, שמעון מרמלי מנכ"ל ובעלים חברת צ'יטה שליחויות, מאיר שני מנכ"ל עלית לשעבר וממקימי ביטוח ישיר, ענת לבנשטיין מפיקת אירועים ויזמית, ועוד.

ליהיא לפיד, נשיאת שק"ל ורעיית ראש הממשלה: "כל אחד צריך מישהו שיאמין בו, שיראה אותו. לכל אחת ואחד יש את הפוטנציאל להגשים את עצמו. יש כאלו שיותר קשה להם, שצריכים את מי שידחוף אותם ויאמין בהם. ואת הדבר הכל כך משמעותי הזה אתם כאן בפרויקט נערי האור עושים באהבה והצלחה גדולה למען נוער בסיכון שמקבל כלים להגשים את עצמו. שתהיה לכולנו שנה טובה עם המון אור"