כ-100 תיקים לבית הספר חולקו לילדים ממשפחות קשות יום בנתניה תיקים וציוד לילדים ממשפחות קשות יום

קבוצת מלאכים של נתינה, שמורכבת כולה מתושבי נתניה, החלה באיסוף תיקים וציוד כבר מחודש יולי, ושמחה כ-100 ילדים עם מתנה מרגשת לרגל פתיחת שנת הלימודים. מנהלת הקבוצה, רעיה קרני: "הצלחנו לתת לילדים הרגשה כי קיבלו תיקים וציוד במתנה"

פעילות התנדבותית מרגשת ומבורכת בנתניה. כ-100 ילדים מ-50 משפחות קשות יום בעיר, זכו לפתוח את שנת הלימודים עם חיוך, כשזכו לתיקים מאובזרים לבית הספר. מי שאחראית למיזם היפה היא קבוצת 'מלאכי של נתינה', המורכבת מ-90 מתנדבים ומתנדבות, כולם תושבי נתניה, בניהולה של רעיה קרני, פעילה חברתית מוכרת בעיר.
הקבוצה מסייעת לאותן משפחות ומלווה אותן במהלך כל השנה, בין השאר בחלוקת מזון, וכבר בתחילת החופש הגדול נרתמו החברים לפרויקט איסוף התיקים. במסגרת זו נאספו תיקים יד שנייה במצב טוב, עברו כביסה ואף תפירה במידת הצורך, כאשר בנוסף נרכש ציוד חדש מתרומות במחיר מוזל מהספק, לצד בקבוקי מים וקלמרים. כמו כן, נרכשו תיקים בעלות נמוכה עבור תלמידי הכתות הגבוהות יותר, וכמובן אובזרו בהתאם.
"כל התיקים נארזו בצלופן וסרט והצלחנו לתת לילדים הרגשה כי קיבלו תיקים וציוד במתנה", אומרת קרני בסיפוק. "את הפעילות השנה הקדשנו לעילוי נשמת ינאי בן יערית ובני פישלר, תינוק קטן שנפטר בהיותו רק בן שנה וחודש ומאז לכתו הוריו מתנדבים ותורמים למען ילדים".
ראוי לציין כי הקבוצה מסייעת למשפחות וקשישים במילוי צרכים נוספים, ולקראת ראש השנה היא נערכת לחלוקת כרטיסי מזון על מנת לתת להם יכולת לרכוש את המצרכים לחג. כרטיסי המזון מגויסים בשיתוף פעולה מלא עם קבוצת הפעילים החברתיים הארצית 'הכח לתת', המסייעת לנזקקים מכל רחבי הארץ מזה כ-9 שנים. באופן לא מפתיע, גם את הקבוצה הזו מנהלת קרני, שמסכמת: "נשמח למצטרפים נוספים אלינו לקבוצה הנתנייתית וכן לתרומות להכח לתת למען הזקוקים לנו".