בצל המלחמה: טקס הענקת תארים בקמפוס וינגייט צילום: יהודה בן יתח

הוריה של נוי אביב ז"ל, שנרצחה באירועי שבעה באוקטובר, הגיעו לקבל את התעודה בשמה בטקס הענקת תארים 

הוריה של נוי אביב ז"ל, תושבי אבן־יהודה, קיבלו בשבוע שעבר את תעודת התואר השני בחינוך בשמה בטקס הענקת תארים שנערך בקמפוס אילת של המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט. נוי אביב ז"ל נרצחה במסיבה ברעים באירועי שבעה באוקטובר.

בטקס הוענק תואר ראשון בהוראת החינוך הגופני ל־193 בוגרות ובוגרים ותואר שני בהוראת החינוך הגופני ל־59 מוסמכות ומוסמכים. כמו כן, יוענקו תעודות ל־59 אקדמאים שסיימו תוכניות להסבה להוראה.

הטקס נערך בנוכחות יו"ר דירקטוריון המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט, מר עובד יחזקאל, נשיא המרכז, פרופ' רוני לידור, סגנית הנשיא, ד"ר יעל קמחי, ראש עיריית אילת, מר אלי לנקרי ונושאי תפקידים בכירים במרכז האקדמי ובעיריית אילת.
פרופ' רוני לידור, נשיא המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט, נשא דברים: "שנת הלימודים האקדמית נפתחה באיחור בעיצומה של המלחמה. בעת הזאת נוכחנו בחשיבותם של נשות ואנשי ההוראה לחוסן הלאומי, כפי שהדבר בא לידי ביטוי גם בתקופת קורונה. בתקופות המאתגרות והמורכבות ביותר, הסטודנטיות והסטודנטים להוראה הוכיחו שיש ביכולתם להוביל יוזמות חדשניות שנותנות מענה למגוון הרחב של הצרכים שעלו מהשטח. ברכות לסטודנטיות ולסטודנטים שסיימו את לימודיהם ומצטרפים לאלפי מורות ומורים שהמרכז האקדמי הכשיר במהלך השנים. יש לכם תפקיד חשוב בעיצובו של דור העתיד".