גאווה מקומית - מצטייני הנשיא לשנת 2024 מצטייני הנשיא לשנת 2024

תושבת נתניה ושישה חיילים מיישובי השרון הסמוכים, נבחרו להימנות בין 120 מצטייני נשיא המדינה ביום העצמאות ה-76 למדינה 

ביום העצמאות ה- 76 למדינת ישראל, 120 קצינים וחיילים הומלצו בידי מפקדיהם לקבלת אות הצטיינות מהנשיא על שירות משמעותי ותרומה יוצאת דופן לצה"ל ולמדינת ישראל. בין המצטיינים: סמל מישל מחרסין מנתניה, סמל אלי ארביב ממכמורת, סמל ירדן נפתלי מקדימה צורן, סמ"ר לירן רוזן מצור משה סמ"ר י' וסמל מיטל אחרק מאליכין, וסמ"ר ג' מכפר נטר 

סמל מישל מחרסין מנתניה

בין כלל המצטיינים נבחרה סמל מישל מחרסין מנתניה, המשרתת בתור טכנאית ב166 (טייסת כטמ"מים)
מישל היא חיילת בודדה שעלתה מרוסיה, היא אוהבת לצייר לקרוא ולכתוב.

"אחותי הגדולה היא דמות לחיקוי עבורי, אישה חזקה שמטפלת ב" אמרה מישל והוסיפה "אני חיילת בודדה, לא בקשר עם ההורים כבר חמש שנים. הייתי בפנימייה תשע שנים, דרך תכנית תכלס. אחותי היא הראשונה שסיפרתי לה על ההצטיינות".

חינוך ומצויינות - גאווה מקומית - מצטייני הנשיא לשנת 2024

מבית הילדים אמונה ע"ש צבע אלעזרקי  נמסר "מישל גדלה בבית הילדים אמונה ע"ש צבע אלעזרקי בנתניה בניהולם של יהודה וריקי כהן, מאז שהייתה ילדה צעירה.
עוד כשהייתה קטנה ידעה מישל לסמן לעצמה יעדים גדולים, ותמיד הצליחה להשיג אותם בזכות כוח רצון, כישורים מולדים, והרבה השקעה ותמיכה מכל הסובבים אותה בבית בו גדלה.

אחרי שסיימה בהצלחה את לימודיה בביה"ס היסודי והתיכון, מישל השתתפה בפרויקט "תכלס", דרכו התגייסה לחיל האוויר. כמו כל משימה שלקחה על כתפיה, גם במסגרת שירותה הצבאי, הייתה נחושה לתרום מכישוריה ולהשקיע בעשייה משמעותית".

סמל אלי ארביב

סמל אלי ארביב, חובשת ולוחמת בחטיבת הבקעה והעמקים (417). קיבלה מצטיין נשיא בעקבות פעולותיה, היא מצילה חיים של הרבה אנשים, תמיד נותנת את המקסימום שלה.
גרה בחווה מגיל 16, שם עבדה לפני הגיוס. באוגוסט 22 התגייסה להיות לוחמת הגנ"א, והבינה שזה לא בשבילה, אז עברה לקורס חובשים בבה"ד 10, אחרי הכשרת טנ"ץ (טיפול נמרץ צבאי) שובצה כחובשת ומנהלת אירועי טנ"ץ בחטיבת הבקעה והעמקים.

סמל מיטל אחרק

סמל מיטל אחרק מאליכין, משרתת כמש"קית ת"ש בבא"ח גבעתי. 
מיטל הייתה בנוער העובד והלומד, תחביביה הם ללכת לים ולרקוד. מיטל התגייסה לקורס ת"ש ובקרוב עתידה לצאת לקצונה.

סמ"ר ג' מכפר נטר  

סמ"ר ג' משרתת ביחידת עוקץ, בת 21 מכפר נטר, למדה בבית הספר האזורי חוף השרון ועשתה מכינה באדר עיינות.
סמ"ר ג' החלה את שירותה הצבאי ובמהלך ההכשרה נפצעה, אך היא לא ויתרה, החלימה וחזרה לעשות את ההכשרה מההתחלה.

סמר לירן רוזן 

סמ"ר לירן רוזן, בן 20, לוחם בגדוד 636 מצור משה. בן בכור, אח לשני אחים קטנים, התגייס בגיוס כללי לאיסוף קרבי ושובץ ל-636. פועל בעיקר באיו"ש. היה נכנס ויוצא מהרצועה, ועוסק בפעילות הפעלת רחפנים.

סמל ירדן נפתלי

סמל ירדן נפתלי, סמלת מרכז תת"ק מקדימה-צורן. 

התגייסה להיות מפענחת תת"ק והשתבצה באוגדת עזה. כחלק מהתפקיד, מאיישת את החמ"ל ומתעסקת בפרט ביחידות ההתקפיות. השתתפה גם בהשמדת מנהרה בצפון הרצועה. אוהבת לבלות עם חברים

מה הכי ישראלי בעיניה? להתגייס 

סמ"ר י '

מאליכין משרת ביחידה מובחרת. למד בקריית חינוך ״דוד בן גוריון״ בעמק חפר והרחיב תיאטרון. לפני הצבא התנדב בשנת שירות בתנועה הקיבוצית בקיבוץ כרם שלום, שם התעסק בתחום החינוכי בגנים ובבתי הספר באשכול. התגייס בנובמבר 21 ועשה מסלול הכשרה ארוך ליחידה.
חשוב לו לייצג בכבוד את היישוב שאני גר בו ואת המשפחה כי אח של אבא שלו שירת באגוז ונפל בעת מילוי תפקידו, בתאונת תרגיל בהכשרה ולא סיים אותה. בעקבות כך, חשוב לו לעשות את השירות הכי משמעותי שכול.

אוהב לשמוע מוזיקה, לטייל ולהיות עם חברים

מה הכי ישראלי בעיניו? "ערבות הדדית שיש בין אזרחי ישראל, יש לנו אחריות אחד כלפי השני ואכפת לנו מהסובבים אותנו".