15 המצטיינים של החינוך בנתניה תמונה: עיריית נתניה

15 תעודות הוקרה הוענקו לעובדי הוראה בנתניה שהתבלטו בעבודתם בשנה האחרונה

משרד החינוך בשיתוף עם מנהל החינוך העירוני, העניקו לראשונה 15 תעודות הוקרה לעובדי הוראה שהתבלטו בעבודתם בשנה האחרונה. בטקס שהתקיים במרכז הפיס אלדד, לקחו חלק אנשי ונשות חינוך רבים וכן בני משפחותיהם של הזוכים.
הקריטריונים שעל פיהם נבחרו הזוכים הינם בין היתר: קידום הישגים, הכלה, יצירתיות, טיפוח ופיתוח כלים, הערכה ומדידה, טיפוח אקלים מיטבי ועוד.

הזוכים בחינוך

רימר הלנה, מורה
הלנה רכזת תחום האנגלית בבית ספר בגין, מורה לאנגלית ומחנכת. בשנות עבודתה בבית ספר היא חולשת על השכבות הבוגרות. הובילה את הישגי התלמידים להישגים גבוהים. הלנה יוצרת קשרים מיוחדים עם כלל תלמידים, אהובה על כלל התלמידים ומגיעה לכל ילד בצורה מיוחדת.
מגוונת שיטות הוראה ולמידה, מאתגרת, מחדשת ובעיקר מעצימה.

אוסנת בן זקן, גננת
אוסנת מאפשרת סביבות למידה מגוונות המקדמות בקרב הילדים ביטוי אישי תוך מתן אפשרויות בחירה. אסנת שמה כנר לרגליה את חשיבות האינטראקציה בין כל השותפים קרי: ילדים, צוות והורים.
עובדת בגן הטרוגני המשלב ילדים עם סל אישי ומוסדי, עובדת במסירות ולומדת להכיר כל ילד וילדה על מנת לתת לכל אחד את המענה האישי לו הוא זקוק על ידי בניית תוכנית אישית מותאמת.

חנה לנדאי, גננת
חנה הינה גננת ותיקה בעלת מוטיבציה. מגדלת, עובדת בחן ובחסד מתוך ראיה שכל ילד יכול לגדול למציאות משתנה בחוסן, חוכמה, יצירתיות ומינוף יכולותיו וכישוריו.
חנה משתפת את ההורים בלמידה כשותפים פעילים, יש קשר תמידי בין הבית לגן ולהיפך.

אשש מור, מורת תקשורת
מחנכת כיתת תקשורת זו השנה העשירית ורכזת הכלה והשתלבות. למור תכונות של יושר, חוכמה, שנינות והומור. אדם שפועל תוך חשיבה, שיתוף, פתיחות והכלה.
אדם אמין, בעלת יכולת הקשבה נדירה והכלה אינסופית לכל בעיה, בעלת יוזמה ומוטיבציה.

דניס גל, מורה
דניס הינה מורה לחינוך גופני ורכזת הכלה. דניס בעלת לב ענק המכיל את כל תלמידי בית החינוך ובמיוחד ילדי הקצה.
דניס הקימה את נבחרת הערכים, בה משתתפים תלמידי קצה. היא מתייחסת לכל תלמידי בית החינוך בכבוד רב ונותנת מענה לכל דורש. מובילה תחום בריאות ואת הקייטנה בזמן חופשת הקיץ.

מיכאל אילוז, מורה
למיכאל מחויבות גבוהה, מוסר עבודה גבוה, מציב יעדים מקצועיים באופן תמידי ועומל להשיגם. מיכאל מאוד עקבי, שיטתי, ומהווה דמות לסיוע בתחום האקלים בבית הספר. משמש כמגדלור לעשייה, איש להיוועצות ולקידום תהליכים. מחויב, מסור ורציני.

פרלה תייר, מורה
המחנכת פרלה תייר עובדת 33 שנה במערכת החינוך ומהווה מורה לדוגמה בחינוך דורות של בנים ובנות לערכי תורת ישראל ומקצועות הליבה מתוך שליחות, מסירות ואהבה לתלמידיה. היא מעניקה ללומדים ארגז ערכים, ידע ומיומנויות לשגשוג בחברה וכהכנה לחיים.
תורמת לאקלים מיטבי בחדר המורים ובבי"ס  - מוערכת ואהובה בקרב תלמידים מורים והורים ומהווה דמות מופת.

שרון פנקס, מורה
שרון מורה לאמנות בקמפוס יצחק נבון לאמנויות מאז הקמתו וכן חברת צוות הניהול בבית הספר. שותפה ומובילה להטמעת שפה ייחודית וחזון שהובילו את הקמפוס להצלחה. התנהלותה הפדגוגית בכתיבת תוכניות לימוד באמנות הפלסטית והשפעתן על תחומי הדעת הנלמדים - ביססו את הלמידה הבין-תחומית בקמפוס.
שרון, כאמנית בתחומה ואשת חינוך, מקדמת תפיסות ייחודיות בשילוב בינתחומי והתווית חיבורים וממשקים בין עולמות פדגוגים ותחומי דעת.

שרית דוידי, מורה
שרית בעלת אישיות ערכית גבוהה וייחודית המעוררת השראה. ערכי המקצוע, המסירות ודאגה לעתיד תלמידיה מנחים אותה בעשייתה החינוכית. תחושת השליחות המפעמת בה בולטת בכל יוזמות אותן היא מובילה. כמו כן היא מביאה עימה רוח מדבקת של למידה, חקירה, סקרנות, הקשבה והכלה.

רבקה מונטינג, מורה
רבקה אשת חינוך חמה מאוד, בעלת מאור פנים, חיוך מתמיד ואופטימיות. בעלת אוזן קשבת לכל המורים, התלמידים וההורים, מקצועית ביותר. בעלת ניסיון רב שנים במערכת ובעלת נתינה אין סופית.
מתנהלת ברוגע, במסירות , משפיעה ומהווה דוגמה.

קטיה מור, רכזת חינוך חברתי
קטיה מורה ותיקה המוערכת על ידי צוות המורים, התלמידים וההורים. היא רבת פעלים, תמיד נמצאת בשטח ובעלת תפקידים רבים - מחנכת, רכזת שכבה, רכזת חברתית, רכזת טיולים, חברת הנהלה ועוד. בכל תפקיד "מגדילה ראש" ועושה מעל ומעבר לנדרש. היא דואגת לרווחת התלמידים לפעילויות חברתיות מגוונות, ערכיות ומהנות. קטיה פעילה מאוד גם ברמה העירונית: מתנדבת לכל פעילות שמוצעת לה, אשת חינוך המשמשת השראה ומהווה מופת ודוגמא לחינוך חברתי–ערכי.

נטלי ג'אן, רכזת חברתית
חרוצה, מקצועית, רצינית, מחויבת ומסורה לבית הספר. נטלי שותפה פעילה בהובלת תהליכי חדשנות כמורה למדעים ומובילת מגמת קיימות ורכזת חברתית. בעלת יכולת פדגוגית המשלבת תקשוב. בנוסף היא מובילה את מועצת התלמידים של ביה"ס, מקדמת עשייה חברתית ויזמות קהילתית, תוך שיתוף פעולה מרבי ומיטבי עם גורמים בבית הספר ומחוצה לו.

איריס דיוואלד, יועצת
פורצת דרך בתחומים רבים, מובילה תפישה מערכתית של חדשנות, לצד ערכים. רותמת את צוות המורים לעשייה ולשיח משמעותי וערכי ומכילה בבית ספרה אוכלוסיות מגוונות. מובילה את צוות הייעוץ השש שנתי ותורמת תרומה מלאה גם לקהילת היועצות בעיר.

יעל בן ארי, מנהלת חנ"מ
יעל מנהלת בית ספר "הבית של תמר" בנתניה, באנושיות ובמסירות.
יעל הינה מנהיגה ויזמית המובילה את הצוות החינוכי ואת קהילת בית הספר, תלמידים והוריהם לעשייה חינוכית-פדגוגית-חדשנית, במקצועיות, בנחישות וברגישות, מול המורכבות והשונות של הקהילה.

אורלי ביטון, מנהלת חטיבה העליונה
אורלי משלבת מקצועיות ואנושיות. משמשת כתובת יציבה, קשובה ואיתנה עבור צוות המורים וכן עבור תלמידות כיתת החינוך שלה הזוכות לקשר מיטבי.