בפעם הרביעית המסע אל האופק יצא לדרך צילום: נורית מוזס

20 צעירות וצעירים נתנייתים, משוחררי צה"ל ושירות לאומי, החלו מסע משמעותי בתהליך של דיוק עצמי, התמקדות, למידה, כישורים והכוונה לחיים - בערב פתיחה חגיגי שנערך ביום חמישי האחרון ברוביז.

מדובר במחזור הרביעי שיוצא לדרך בדגש על חיבוק, תמיכה, ליווי והרבה אהבה של כל אנשי ומובילי התוכנית.
הוגי ויוזמי התוכנית הם רם רוטברג, לשעבר מפקד חיל הים ומפקד שייטת 13 וגולן בר לוי – אל"מ במיל, איש השייטת, יזם חברתי ואיש חינוך.

מנכ"ל העירייה, יורם כהן, פנה לצעירים המשתתפים בתוכנית ואמר: "אתם זוכים להיכנס לתהליך משמעותי שיאפשר לכם לקבל כלים ויכולת חשובים, מנטוורקינג וליווי אישי, בצומת הדרכים החשובה בה אתם נמצאים כיום...ההשקעה בכם, בני הדור הצעיר, היא מבחינת העירייה השקעה בעתיד המדינה. אתם העתיד שלנו וההיסטוריה לימדה אותנו שהצעירים הם הכוח המניע של החברה".

חיה שניידר, סמנכ"לית העירייה הוסיפה וציינה כי התוכנית היא "מסע אל העצמי, אל האני , מסע אל החברה והעולם הגדול, מסע לעולמות רבים ומגוונים ככל שתרצו: עולם ההשכלה, עולם המקצוע, עולמות הרוח, התרבות ועוד. כל זאת בגיל שבו מתרחש מסע מסעיר לעולם הפרטי האישי של בניית מסלולי קריירה ועבודה, בניית זוגיות, משפחת ובית. הכול קורה בצעדים קטנים או גדולים, נפילות וקימות, הצלחות וכישלונות. צעד אחר צעד".
סהר דהרי, מנהלת המחלקה לצעירים בנתניה הדגישה כי נתניה היא העיר הראשונה שאימצה לחיקה את התוכנית והודתה ליוזמי התוכנית אותם כינתה "שני אנשים מיוחדים ומרשימים עם תשוקה גדולה לקדם ולעצב את חייהם של צעירים משוחררים."

רם רוטברג, אחד מן השושבינים המרכזיים של התוכנית סיכם בדבריו את הקו המוביל של התוכנית והודה לעיריית נתניה על המעורבות והאיכפתיות תוך שהוא מציין כי הוא אינו מכיר עוד עיר שמחברת כך את הצעירים שלה, שיודעת להעמיד באהבה, בנתינה ובפתיחות הלב את התוכנית.