ארבעה קצינים מנתניה קיבלו תעודות הצטיינות מהרמטכ"ל מצטייני רמטכ"ל

ארבעה קצינים מנתניה קיבלו תעודות הצטיינות בטקס מצטייני הרמטכ"ל, רא"ל הרצי הלוי, לכבוד יום העצמאות ה-75 

טקס מצטייני הרמטכ"ל, רא"ל הרצי הלוי התקיים ביום שלישי שעבר לכבוד יום העצמאות ה75 של ישראל. בטקס הוענקו תעודות הצטיינות ל-60 קצינים. בין המצטיינים ארבעה קצינים מנתניה: סרן אדיר בראנץ, רס"ן א', רס"ן ש' ורס"ן ט'.

סרן אדיר בראנץ, מ"פ 'שביט' בגדוד שחר בחטיבת החילוץ וההדרכה

אדיר בן 24 מנתניה, יש לו שישה אחים, ובת זוגתו היא מזכירת אלוף של מפקד פיקוד הדרום.
אדיר התגייס בנובמבר 2016, החל הכשרה כלוחם בגדוד שחר ובסופה שובץ להיות קלע. לאחר מכן עבר להיות בפלוגה מבצעית, ותפס קו באיו"ש במשך ארבעה חודשים. אדיר התלבט אם לצאת לקורס מ"כים או להישאר בפלוגה, לבסוף החליט לצאת לקורס מ"כים שבסופו עבר להיות מפקד באימון המתקדם. בסיום הקורס המתקדם המג"ד שלו רצה להוציא אותו לקצונה, אדיר לא חשב שיוכל, הוא עבר מבחנים רבים ובסופם יצא לקצונה. לאחר 8 חודשים בקורס השתבץ להיות מ"מ בהכשרה, והיה בתפקיד שמונה חודשים. לאחר מכן עבר להיות מ"מ בפלוגה מבצעית במשך שמונה חודשים נוספים. בהמשך היה מפקד בקורס קצינים בחנית, מפקד צוות שני מחזורים חונך קצין ומכין אותם להיות מ"מ. לאחר מכן יצא.

רס"ן א', רמ"ד תקשורת צבא רפאים במפא"ת

א' בן 28 מנתניה התגייס למסלול עתודה אקדמית וסיים תואר בהנדסת חשמל.
*את תפקידו הראשון והמשמעותי החל א' באוגדה 91 כקצין טכני, ולאחר מכן חזר לתפקיד באגף התקשוב וכעת משרת במפא"ת (המנהל למחקר ופיתוח אמצעי לחימה ותשתית טכנולוגית במשרד הביטחון). *
במסגרת תפקידו אחראי א' על פיתוח וביגור מערכות חדשניות, תוך הסתכלות קצה לקצה וחיבור אמיתי לצורך מבצעי.
א' קיבל את הצטיינותו בזכות הובלת הפרויקטים בהסתכלות מערכתית לצד ירידה לפרטים ומקצועיות מועררת השראה והערכה.
״למדתי שהכי חשוב הוא לאהוב את מה שאתה עושה ולשמור על הברק בעיניים, ואם כך קורה, השאר יסתדר מעצמו".אמר א'

רס"ן ש' מנתניה קצינת ביטחון המידע של יחידה 8200 באגף המודיעין

ש' בת 28 מנתניה, נשואה ואם לאחד, התגייסה להיות מש"קית ב"ם, עשתה קורס ולאחריו שובצה להיות מש"קית ב"ם בחטיבת גבעתי, יצאה לקצונה ולאחר שסיימה התחיל מבצע צוק איתן. בהמשך היא ביצעה מספר תפקידים משמעותיים ביחידות מובחרות כקצינת ביטחון המידע, עד ליציאה לחופשת לידה טרם תפקידה הנוכחי.
ש' מספרת שהשתתפותה בצוק איתן הייתה החוויה הכי משמעותית שחוותה בשירותה, בנוסף מספרת שלאורך השירות איבדה חברים וזה השפיע עליה מאוד גם בשירותה הצבאי.
לדעתה של ש', קיבלה את ההצטיינות בגלל שמתעסקת בתפקיד שנוגע מאוד לפרט והיא עושה אותו עם דגש על כבוד האדם ורגישות. "הייתי בשוק שאני מצטיינת, זה כבוד גדול בעיקר בגלל שמייצגת את המערך בגאווה וכבוד".

רס"ן ט' מנתניה, קצין אג"ם חטיבת המחקר באגף המודיעין

ט' בן 28 מנתניה, נשוי ואב לשניים, התגייס לטירונות במחווה אלון, לקורס שהיה נקרא קורס אמיר הכשרה ייעודית לבני העדה האתיופית בזמנו. סיים שלושה חודשים של הכשרה, משם שובץ כמש"ק לוגיסטיקה ביחידה 504, תשעה חודשים מילא את התפקיד הזה, משם יצא לקצונה במסלול לוגיסטי. בתפקיד הראשון היה קצין לוגיסטיקה בגדוד להב, בהמשך עבר להיות קצין לוגיסטיקה ב8200, משם הגיע לחטיבת המחקר תפקיד של פרויקטור בינוי. לאחר מכן הלך להיות מפק"ץ בבה"ד 1 במשך שנה. מאז שסיים שם הוא קצין אג"ם בחטיבת המחקר, כבר כמעט שנתיים.

ט' הגיע למערכת מבלי רצון להישאר בה, רצה לסיים וללכת. היציאה לבה"ד 1 הייתה תפנית משמעותית בשירות שלו, הייתה תפנית באמון שלו במערכת, כיום הוא מרגיש שהוא השפיע בהמון רבדים.
כשהודיעו לט' שהוא מצטיין הוא היה מאוד מופתע, זה היה מורכב ולקח זמן לעכל את זה. מרגיש שהוא עושה את העבודה שלו בשביל המערכת ולא בשביל לקבל פרסים. "כל אדם צריך מבוגר אחד שיאמין בו."