רצף של זכיות בבתי הספר בנתניה בית ספר רועי קליין

פרס החמ"ד הארצי על עשיית חסד לבית הספר רועי קליין, מקום ראשון במתמטיקה לנבחרת "סודקות" מבית הספר חיים גורי, ומקום ראשון לבנות מגמת פיזיקה בבית הספר תמר אריאל בתחרות "מצלמים פיזיקה" של החמ"ד

בית הספר היסודי "רועי קליין" קיבל את פרס "חמ"ד וחסד" לשנת תשפ"ג, על הצטיינות בנתינה ובעשיית מעשי חסד לאורך שנת הלימודים בדגש על קליטת עלייה. בנימוקי הפרס נכתב כי "בית הספר מחנך לחיי מעורבות ונתינה ומקנה לתלמידיו ערכים משמעותיים". אלישיב סגל, מנהל בית הספר, הוסיף: "הפרס הגדול ביותר עבורנו הוא חיוך מנצח של ילד ומשפחה שעזרנו להם לצלוח עוד אתגר. כבוד גדול עבורנו שפרס זה הוא על עשיית חסד ובאופן ספציפי חסד סביב קליטת עלייה".

בחידון המתמטיקה הארצי של תוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית – כל ישראל חברים" קטפו תלמידות חיים גורי את המקום הראשון. החידון נערך בהשתתפות מאות תלמידות משכבת ט' מכל הארץ ובהם שמונה בתי ספר מנתניה. החידון הוא חלק מתהליך הלמידה שמתקיים בתוכנית "סודקות" שנועדה להעניק לאותן נערות את הכלים הנדרשים, העצמה ,הכוונה וחיזוק לימודי בתחומי המדעים והמתמטיקה. בתחרות האזורית זכו הבנות מבית הספר אלדד ובחידון נוסף לכל המשתתפות זכתה תלמידת תמר אריאל. בחידון הקהוט זכו תלמידות ש"י עגנון. הילה לוי, מנהלת התוכנית, בירכה את הנערות: "כל הכבוד לבנות שלקחו על עצמן לייצג את בית ספרן בהוגנות וברוח ספורטיבית, מתוך רצון להצליח בגלל האתגר ולא רק בגלל התחרות".

בפרס ראשון נוסף ומכובד זכו תלמידות תמר אריאל בתחרות הארצית של החמ"ד "מצלמים פיזיקה – לומדים תורה בראי שינויי האקלים". במסגרת התחרות נדרשו התלמידות לצלם תופעה פיזיקלית , להציע לה הסבר מדעי וכל זאת לאור מקור מהתנ"ך המתאר את אותה התופעה. תלמידות מגמת הפיזיקה הגישו סרטון בנושא "סוללת העתיד" העוסק בהתחממות הגלובלית ובאנרגיות מתחדשות וכאמור כבשו את המקום הראשון.