עיריית נתניה נערכת לתת מענה בנושא מבני החינוך בעיר צילום: נמרוד גליקמן

בפגישת עבודה עם מנהל הפיתוח במשרד החינוך ביקשה עיריית נתניה תקצוב של 150 כיתות

במסגרת ההיערכות לגידול הטבעי של העיר, לקליטת עלייה ולגידול בממדי ההתחדשות העירונית, יזמה ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר פגישת עבודה עם פארס טוויל, מי שהתמנה לאחרונה כמנהל מנהל הפיתוח במשרד החינוך ועם צוות משרדו, במטרה – להציף בפני המנהל את צורכי הבינוי בעיר, שנכון לעכשיו מסתכמים בתוספת של כ – 150 כיתות.

מנהל החינוך העירוני התייחס, בין היתר, להקמתו של בית הספר היסודי ברחוב רד"ק, להרחבת בית הספר שטקליס שצפוי לפתוח חטיבה עליונה, להרחבת בתי הספר קרליבך, אילן רמון וחב"ד בנים וכן להקמת אולפנית בר אילן בקרית השרון וגני ילדים ברחבי העיר. כולם ממתינים לתקצוב משרד החינוך ותלויים בו.

בית הספר לתלמידים על הרצף האוטיסטי צפוי להיבנות בהקדם לאחר שהעירייה קיבלה אישור תקציבי להקמתו.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, סקרה בדבריה את הגידול הטבעי של נתניה, בעקבות הרחבת גבולותיה של העיר, הקמת מתחמי המגורים החדשים וכמובן גידול ביחידות הדיור בעיר בעקבות תוכניות הפינוי-בינוי שמקודמות בנתניה. ראש העיר ביקשה את התייחסות המנהל לצורכי החינוך המיוחד שהכפיל את עצמו בשנה האחרונה וכן לבתי הספר שנבנו כבר לפני כ– 90 שנה עם הקמתה של העיר כמו ביאליק, יבנה ותחכמוני ולצרכי החינוך החרדי המוכר שאינו רישמי, שפועל במסגרות ישנות ולא עדכניות לאחר ששנים פעל והתנהל במבנים ששכר בעצמו.
בפגישה נכחו מנכ"ל העירייה, יורם כהן, מהנדס העירייה, ארז טל וגזבר העירייה, שגיא רוכל.