75 אנשי חינוך קיבלו אות הצטיינות צילום: רן אליהו

מנהל החינוך בעירייה העניק 75 אותות הצטיינות ל – 75 אנשי חינוך במערכת החינוך של נתניה. ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "אני מרגישה שאני מנצחת על מקהלה ענקית של מצטיינים ומצטיינות."

בטכס חגיגי ומרגש העניק מנהל החינוך בעירייה - 75 אותות הצטיינות ל – 75 אנשי חינוך במערכת החינוך של נתניה: מנהלות גן, סייעות, צוותי חינוך ביסודיים, צוותי חינוך בעל יסודי, נוער וצעירים, מנהלות חטיבות ביניים ומנכ"לי בתי ספר.

הטכס נערך במעמד ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, הממונה על החינוך, עקיבא יצחקי, ראש מנהל החינוך, אתי דהן, מנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך, חיה שיטאי, מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, סגני ראש העיר עו"ד שירי חגואל וליאורה לוי וכן חברי המועצה דניאל בישארי חבר המועצה לשעבר שלמה ישי ויו"ר הנהגת ההורים, שי בראון.
בכך הצטרפו אנשי החינוך לרשימה היוקרתית של נבחרים ומצטיינים שקיבלו בשנים האחרונות את האות, על עשייתם החינוכית הבולטת והאיכותית.
מרים פיירברג-איכר: "אני גאה ונרגשת לברך את כל אנשי המופת במערכת החינוך, זוכי אות המופת לשנת תשפ"ג.
השנה – בחרנו להוקיר 75 אנשי חינוך המשקפים את החתירה למצויינות במערכת החינוך של נתניה, היוזמים, מובילים ופועלים למען הגברת הישגי התלמידים, מטמיעים בהם ערכים ומלוים אותם ברמה האישית והמשפחתית.
בחרנו 75 אנשי חינוך לרגל 75 שנות עצמאותה של המדינה ולא בכדי, שכן עוצמתה של המדינה וחוסנה תלויים רבות בחינוך, במערכת החינוך ובמי שמובילים אותה."

חיה שיטאי: "נרגשת להיות כאן פנים אל פנים. אתם כוכב הצפון של מערכת החינוך. בעקבות הקורונה, אנו נדרשים לעבודה מאומצת לצמצום פערים ואתם הגיבורים האמיתיים של התקופה. לכל אנשי החינוך ואוהבי החינוך מגיע כל הכבוד." ובהמשך: "נתניה הינה עיר המובילה חינוך איכותי. ההשקעה בחינוך נותנת את אותותיה מבחינה ערכית והישגית, שאפו לך ראש העיר ולצוות שעובד איתך, בהחלט יש לך במה להתגאות."

יפה בן דוד ציינה שהיא מעריצה את ראש העיר על עשייתה בנתניה וציינה את הישגי ארגונה לטובת אנשי המערכת: "זקפנו את ראשם של אנשי החינוך כי מגיע להם ואנחנו נמשיך לדאוג להם. אני מודה שזכיתי לייצג אנשים איכותיים".
אתי דהן ראש מנהל החינוך התייחסה לשסעים ולפלגים בחברה הישראלית והביעה תקווה שאנשי החינוך, כמו אנשי ההיי- טק שהמציאו מיזמים טכנולוגיים מרחיקי לכת ימצאו פטנטים חברתיים לסגירת הפערים בחברה.