מרכז ספורט והיכל תרבות חדשים נחנכו באבן יהודה מימין: אדריכל אילן צבי, ראש המועצה אבי הררי, רב המועצה הרב אהרן בדיחי ומהנדס המועצה ויקטור אבקסיס

ראש המועצה המקומית אבן יהודה, אבי הררי, חנך מרכז הספורט והיכל התרבות החדשים של אבן יהודה שנבנו וצוידו בעלות של כ-27 מיליון שקלים

המתחם שנחנך, כולל אולם ספורט מתקדם המכיל 500 מקומות ישיבה וישמש את הקהילה ובתי הספר. כמו כן המתחם כולל את היכל התרבות החדש של המועצה, הכולל 250 מקומות ישיבה, וישמש לטובת הרצאות, מופעי תרבות ופנאי. במסגרת המתחם פועלים גם שני חדרי סטודיו למחול, כ-200 מ"ר כל אחד, גלריה לאומנות, מזנון ומטבח מתקדם לטובת שירותי קייטרינג לאירועים. המתחם שיתופעל על ידי המרכז הקהילתי תחת המועצה המקומית, נהנה מחזות אדריכלית ייחודית בנוף המקומי ובעל גג בעל חזות אליפטית צבעונית.

באירוע נכחו חברי מועצה, עובדי המועצה והמרכז הקהילתי, ראשי רשויות, מכובדים ותושבי המושבה. במהלך האירוע שכלל גזירת סרט והצבת מזוזה, התקיימו אירועים ופעילויות לילדים ולמבוגרים, תיאטרון רחוב, הפעלות ומופעים מוזיקליים. 

ראש המועצה, אבי הררי: "מרגש להיות פה במעמד גזירת הסרט ולחזות בלא פחות מחלום שהתגשם. כשהוצאנו לדרך את הפרויקט לפני כשלוש שנים, עמדה לנגד עינינו מטרה אחת – לתת לתושבי הקהילה את האפשרות לקחת חלק בחוויית ספורט, תרבות ופנאי מתקדמת בביתם. כעת אנחנו יכולים לברך על המוגמר, ולהעשיר את חיי הקהילה כולה. אנו נמשיך לפתח את אבן יהודה עבור הקהילה, ובתכנון כבר בניית קאנטרי קלאב, הקמת פארקים ופרויקטים רבים נוספים. אני מודה לכל העוסקים במלאכה על האמונה, תחושת המשימה והעבודה הקשה לאורך כל הדרך."