תמונה: עיריית נתניה חמישה בתי ספר מצטיינים בנתניה תמונה: עיריית נתניה

משרד החינוך פרסם רשימת תיכונים מצטיינים, ביניהם חמישה תיכונים מנתניה. בתי הספר יתוגמלו בהתאם

משרד החינוך פרסם ביום ראשון רשימת 335 מוסדות חינוך תיכונים שהצטיינו בשנת הלימודים תשפ"ב בתחום הערכי, החברתי והלימודי. בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים ובהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך.

בתי הספר נבחנו על פי מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.
בתי הספר המצטיינים הינם : ריגלר, אלדד, ליבוביץ', בר אילן ושרת. התגמול יינתן לבתי הספר על פי רמת המצוינות.

תיכון ריגלר בנתניה יתוגמל בסך 8,793 ש"ח, תיכונים אלדד, בר אילן וליבוביץ' יתוגמלו בסכום של 4,396 ש"ח ותיכון שרת יתוגמל בסכום של 3,297 ש"ח

אתי דהן, ראש מינהל חינוך וחברה בעירייה: "אני גאה בהישגיהם של בתי הספר הזוכים בתחום הלימודי, הערכי והחברתי. בכדי להגיע להישג זה נדרשת הכלה של כלל התלמידים, בניית תוכניות אישיות להצלחתם ומאמץ כביר להביא את כלל התלמידים לקו הסיום בהצלחה.
תודה ענקית למנהלי בתי הספר ולצוותי החינוך. תודה לאגף לחינוך על יסודי בראשותה של גילת סיימון, תודה למפקחי משרד החינוך אתי ג'אן ואודי קרוב, תודה ענקית לכולם על הליווי המקצועי והתמיכה ותודה ענקית לראש העיר, מרים פיירברג-איכר על הבחירה לשים את הישגי התלמידים בראש ועל הקצאת כל המשאבים והתמיכה להצלחתם. יישר כוח!"

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון: ״הצטיינות בחינוך היא מכלול של עשייה חינוכית, הנוגעת להקניית ערכים, חיזוק הזהות והשייכות לקהילה ולמולדת, ושיפור ההישגים החברתיים והלימודיים. עשייה זו מובילים אנשי חינוך והוראה מופלאים, פורצי דרך, אשר סוללים לתלמידיהם נתיבים למיצוי יכולותיהם ומעניקים להם הזדמנויות להצלחה במגוון תחומים. אני מברכת את המנהלים וצוותי החינוך על ההישגים אליהם הצעידו את תלמידיהם ובית ספרם.״

מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר ציינה, "הפרסים משקפים את ההשקעה יוצאת הדופן של צוותי חינוך שהנחילו ערכים של אהבה ומסירות, אמונה ותקווה, תעוזה, חדשנות ויוזמה. הם פעלו ללא לאות כדי להפוך את בית הספר למרחב מעניק, מחבק ומצמיח. הם פעלו כדי לצמצם פערים ולטעת בכל תלמידה ותלמיד את האמונה כי יש בהם את היכולת, המסוגלות והכישורים לפרוץ קדימה. אני מברכת את המנהלים ואת צוותי החינוך הזוכים ומודה להם על מלאכת החינוך המפוארת שלהם".