בית ספר דוידי שיפוצי קיץ 2022 במוסדות החינוך בנתניה צילום: רן אליהו

עשרות מיליוני שקלים בשדרוג מוסדות החינוך בנתניה. ראש העיר, מרים פיירברג-איכר "העירייה עשתה כל מאמץ כדי לייצר עבור התלמידים סביבת לימודים מתקדמת ומרחיבת דעת

במסגרת שיפוצי הקיץ, השקיעה העירייה עשרות מיליוני שקלים בשדרוג מוסדות החינוך בעיר. העבודות בוצעו במאות גני ילדים, ב – 28 בתי ספר יסודיים וב – 10 בתי ספר על יסודיים. העבודות התמקדו בשיפור חזותם של המבנים הקיימים, בטיפוח סביבות למידה חדשניות ומותאמות פדגוגיה, בהצטיידות טכנולוגית, ברכישת ריהוט חדש ואחר, בבניית ספריות, מעבדות, חדרי הכלה ורוגע ועוד.
במסגרת היערכות זו בוצעו בראש וראשונה עבודות בטיחות וכן נוספו מרחבים מוצלים, חודשו והוחלפו מזגני אוויר, נעשו עבודות צביעה, הוחלף החול בכל גני הילדים ושודרגו מתקני המשחק והמדשאות הסינטטיים.
כל מוסדות החינוך עומדים בדרישות הרישוי והבטיחות וגם לצורך כך הושקעו כל האמצעים הנדרשים.

עיריית נתניה, אגף מבני ציבור וכן החברה לפיתוח נתניה משלימים עבודות נרחבות להקמתם של מספר מבני חינוך בנתניה, שנועדו לענות על צורכי החינוך של תלמידי העיר. במקביל ביצע אגף האחזקות במנהל התפעול בעירייה עבודות שדרוג נרחבות במוסדות החינוך בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.
בבית הספר ע"ש אהרון דוידי, ביצעה העירייה תוספת אגף בעלות של כ - 8.5 מיליון שקל. בית הספר נמצא בצידו הצפוני של רחוב שמורת נחל שניר והוא כולל כיום 24 כיתות אם, בתוספת כיתות לחינוך המיוחד.
כמו כן מקימה העירייה מתחם בן 6 כיתות גן באגם ג' בהשקעה של כ - 12 מיליון שקל. המתחם מתוכנן כמבנה דו-קומתי הכולל שש כיתות גן בשטח של 1,100 מ"ר. בשנת תשפ"ג יאוכלסו שני גנים, כאשר ארבעת הגנים הנותרים נמצאים בבנייה.
בשלבי הקמה - בית ספר יסודי חדש לשכונה בהשקעה של כ- 30 מיליון ₪, אשר יכלול 24 כיתות.
לאחר החגים, תסתיים בנייתו של תיכון ע"ש חיים גורי בן 24 כיתות שמתפרש על שטח של כ 5000 מ"ר. התיכון מחובר לחטיבת הביניים ועלות בנייתו תסתכם בכ - 25 מיליון שקל.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "העירייה עשתה כל מאמץ כדי לייצר עבור התלמידים סביבת לימודים מתקדמת ומרחיבת דעת. צוותי ההוראה נערכו עם שפע תוכניות בתחום הלימודי והחברתי והמערכת כולה התגייסה על מנת שכל אחד ואחת מן התלמידים ימצא מענה התואם את נקודות החוזק והעניין שלו ויאפשר הצלחה מרבית".