פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
פסטיווקלי הפסטיווקאלי - פסטיבל הזמר העברי של נתניה חוזר פסטיווקלי

עיריית נתניה חוזרת עם הפסטיווקאלי - פסטיבל הזמר העברי שהפך למסורת. שלום חנוך, יהורם גאון, בניה ברבי, מיקי גבריאלוב ועוד, יעלו על הבמה בפסטיבל שחוזר בפעם החמישית בחג הסוכות 

פסטיווקלי בנתניה 

פסטיבל הזמר העברי ביוזמת עיריית נתניה והיכל התרבות העירוני יתקיים בחול המועד סוכות בין התאריכים 22-26.9. את הרעיון להפקת פסטיבל זמר עברי שנתי, בנתניה, הגתה ויזמה ראש העיר, מרים פיירברג-איכר שביקשה לשמר את הזמר העברי ואת האמנים שייצגו אותו בכתיבה ובשירה, באמצעות פסטיבל שנתי המתקיים בשכונת "עיר ימים" שרחובותיה נקראים על שמות אמני ישראל לדורותיהם.

הפסטיבל יכלול הפקות מקור ומופעים ייחודים לכל המשפחה ויארח את מיטב אמני הזמר העברי. הקהל יהנה ממופעים מגוונים וסגנונות ומשילוב של כלי הקשה, בניהולו האמנותי של אילן גלבוע כמידי שנה.

המופעים המרכזיים יתקיימו באמפידשא – קניון עיר ימים

בניה ברבי הזמר עם הקול המופלא ואנסמבל כלי ההקשה הבינלאומי "טרמולו" בהפקת מקור בבכורה עולמית (23.9)
מיקי גבריאלוב יארח את בתו שירה בשירי אריק איינשטיין ולהיטים נוספים במופע חגיגי לכבוד השבת (24.9)
יהורם גאון יארח את הגבעטרון בלווי תזמורת של 8 נגנים (25.9)
שלום חנוך ינעל את הפסטיבל עם קונצרט רוק חגיגי עם מיטב הרפרטואר שלו לאורך שנות הקריירה(26.9).

פסטיווקלי לילדים

הפסטיבל יציג שלוש הפקות מקור המיועדות לכל המשפחה, שיתקיימו בהיכל התרבות ע"ש אריק איינשטיין בעיר ימים:
זמרת הילדים רינת גבאי במופע מקורי - חגי תשרי (22.9)

שירה בציבור

בכל אחד מימי הפסטיבל, בהיכל התרבות ע"ש אריק איינשטיין, נתניה מזמינה את כולם לשירה בציבור במסגרת המופעים: 'יותר מזה אנחנו לא צריכים' מופע מחווה לזכרו של אבינועם קורן ז"ל וללהקות הנח"ל לדורותיהן, ו- 'את ואני והרוח' מופע מחוה ליוצר יורם טהר לב יבדל"א בהשתתפותו.

מתחם פיאנו

מתחם ה"פיאנו" בעיר ימים, יארח בכל אחד מערבי הפסטיבל, עשרות חבורות זמר מרחבי הארץ בכניסה חופשית.

מרים פיירברג-איכר, ראש העיר נתניה: "נתניה מצדיעה לזמר העברי, ליצירה הישראלית האהובה על כולנו בפסטיבל המיוחד שכבר הפך למסורת בעירנו בשכונת עיר ימים שכל רחובותיה נקראו ע"ש אמנים. אנחנו מקיימים את הפסטיבל לאחר תקופה מאתגרת בעקבות הקורונה, תקופה שעדיין לא הסתיימה, ומאמינים שאת המנגינה של נתניה אי אפשר להפסיק. אני מזמינה את כולכם להגיע וליהנות מחוויה תרבותית ישראלית יוצאת דופן וקוראת לכולם להישמר ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות על מנת שנוכל לקיים שגרה בצל הקורונה".

המשנה לראש העיר והממונה על תיק התרבות, אהרון אורגד: "הפסטיווקאלי הגיע למעמד של מוסד בזמר הישראלי והוא משקף את הגוונים היפים במוסיקה הישראלית. הפסטיבל הוא נדבך מרכזי בפעילות היכל התרבות העירוני וממתג את נתניה כעיר מובילה בתחום התרבות בישראל. חשוב לציין שהפסטיבל יתקיים במקום פתוח ונשמח לראות בקהל את תושבי נתניה מכל חלקי העיר".

בני אפרים, מנכ"ל עמותת היכל התרבות נתניה: "פסטיבל הזמר העברי בנתניה, הפך זה מכבר לאירוע של זמר ברמה הארצית, אשר מושך אליו אמנים מהשורה הראשונה והמחבר סגנונות שונים וקהל רב, הנהנה מכל הטוב הזה. מדובר באירוע נוסף אותו מפיקה עמותת היכל התרבות אשר מצטרף לעשייה מגוונת ומרתקת, תוך שמירה על הכללים המחייבים להבטחת בריאות כולנו. אני מזמין אתכם להשתתף בעשייה מופלאה זו וליהנות מתרבות משובחת".

עלות כרטיסים: בין 25 ₪ ל-50 ₪ לתושבי נתניה ו-25 ₪ עד 75 ₪ לתושבי חוץ