פרסומת היכל התרבות
פורים 2018 | צילום: נורית מוזס  מסתמן בנתניה - תרבות למתחסנים בלבד פורים 2018 | צילום: נורית מוזס 

מתי יפתחו אירועי התרבות בנתניה ומה צפוי בחג פורים הקרוב? אהרון אורגד: "איננו יכולים לחייב אף אדם להתחסן אבל במקביל איננו יכולים לסכן את הקהל הרחב. מי שיתחסן יכנס״ 

פורים 2018 | צילום: נורית מוזס 

עולם התרבות בנתניה וצוות היכל התרבות ערוכים לפתיחה מיידית ברגע שיתקבל האור הירוק מקבינט הקורונה. הכניסה לאולמות התרבות תעשה על פי כל ההנחיות ובתפוסה חלקית תוך מרווחים ״נבקש מהקהל להמציא תעודת חיסון. אני מניח שזו גם תהיה ההנחייה של משרד הבריאות וזה הגיוני לגמרי. בעניין הזה לא תהיינה פשרות. איננו יכולים לחייב אף אדם להתחסן אבל במקביל איננו יכולים לסכן את הקהל הרחב. מי שיתחסן יכנס״ אמר המשנה לראש העיר והממונה על התרבות והאירועים אהרון אורגד והוסיף "גם במהלך שנת הקורונה שעברה עלינו קיימנו אירועים, בעיקר ברשת, לרבות פסטיבל הזמר העברי הפסטיווקאלי בחנוכה שזכה לעשרות אלפי צפיות, אבל כמובן שהדבר האמיתי הוא המופעים בנוכחות קהל פיזי באולם, לזה אין ולא יהיה תחליף״.  

עבור הקהל המבוגר תחזור מתכונת ימי ״שני תרבותי״ בהם ניתן לצפות בסרטים בשיתוף יוצריהם, בהצגות תיאטרון ולהאזין להרצאות מעניינות. 

באשר לחג הפורים שיחול בשבוע הבא אמר אורגד ״רק אם מגמת הירידה בהדבקות תימשך באופן משמעותי והאווירה תהיה נכונה, נוכל להוציא לפועל תכנית מגירה יעילה  של רכבי שמחה ולהטוטנים שישמחו את הקהל שיצפה מרחוק, וכך נוכל לאפשר לתושבים לפחות להרגיש את טעם החג. אבל פורים הוא עניין נקודתי של יום אחד, חשוב בפני עצמו. הרצון הגדול הוא שנחזור לשגרה כמה שיותר מלאה ולאורך זמן״.