פרסומת היכל התרבות
שבוע היזמות בנתניה יזמות וחדשנות בימי קורונה בנתניה שבוע היזמות בנתניה

על אף הקורונה, נתניה תציין את חודש היזמות הבינלאומי בשורה של אירועים, מפגשים והרצאות שיתקיימו במהלך חודש נובמבר. שירי חגואל סיידון "זו הדרך בה נצליח להתמודד עם האתגרים הלא פשוטים של התקופה."

שבוע היזמות בנתניה

"הגג" - הבית לצעירים באגף הנוער והצעירים ו"הקפסולה" - מרחב היזמות העירוני בנתניה, חוגגים את חודש היזמות הבינלאומי שמתקיים זו השנה השישית בנתניה, בשלל הרצאות תוכן, סדנאות ומפגשים וירטואליים בכל קשת הנושאים הרלוונטיים ליזמים ולצעירים רבים המתעניינים בתחום.

תושבי נתניה יהנו ממגוון הרצאות הנוגעות ליזמות וחדשנות בתחומים שונים. בשל מציאות הקורונה, יועברו סדנאות מקצועיות בהן יינתנו כלים מקצועיים ופסיכולוגיים לטובת מינוף עסקי, העצמה אישית, כלים בקבלת החלטות כלכליות ואישיות, מנהיגות, יציאה ממצבי משבר ועוד. את הסדנאות יעבירו מיטב המומחים בתחום.

רשימת המרצים והסדנאות

15.11 בשעה 20:00 אלון אולמן, יזם, מומחה אסטרטגי בקבלת החלטות והמייסד של קבוצת "קוד מנצח" אשר יעביר הרצאה בנושא "חוסן ומנהיגות בימי קורונה
16.11 בשעה 20:00 מיטל אבניר, קהילת אלמנטור בישראל, איך להשיג את משרד החלומות
17.11 בשעה 20:30 זהר לבקוביץ (הכרישים) יזם הייטק ומשקיע, מייסד ומנכ"ל הסטרטאפ L1ght יעביר סדנה בנושא "חדשנות בבידוד – ממשבר להזדמנות" 
18.11 18:30 פאנל יזמות מקומית צעירה בעידן הקורונה בשיתוף אגף פיתוח עסקי ובהשתתפות יוסי זמיר, נתנאל רייכר ועוד בהנחיית שירי חגואל סידון, ס.ראש העיר והממונה על הנוער והצעירים
19.11 בשעה 18:00 להרים את הכסף מהרצפה, כל הדרכים לקבל את הכסף שמגיע לכם. מתן קפל, מאמן ומרצה לצמיחה כלכלית.

בשעה 20:30 מגישת החדשות קרן מרציאנו, העורכת הכלכלית של חברת החדשות בערוץ 12 ומגישת "תכנית חיסכון" תספר על "כלכלה בצל קורונה" ותיתן הצצה על הנעשה מאחורי הקלעים בתהליכי קבלת ההחלטות הכלכליות במדינת ישראל 

22.11 בשעה 20:00 "ללא גבולות" יזמות קולינרית וקורונה. טום אביב זוכה מאסטרשף ובעלים של "קוקו במבינו ו"פט קאו"
23.11 בשעה 19:00 פאנל יזמות מקומית בספורט  בשיתוף אגף הספורט ובהנחיית ניב זהבי
24.11 בשעה 20:00 לתקשר מדוייק בעולם מבודד. ד"ר נועם פינהולץ , מרצה, מאמן ומנטור לפרזנטציה והופעה בפני קהל
25.11 בשעה 19:00 יזמות חברתית, מתנתקים מהמסכים. ד"ר רות קבסה-אברמזון, מנכ"לית שערים מגשימים יהדות ישראלית

שבוע היזמות לנוער נתניה

12.11 בשעה 19:30 מי רוצה להיות מיליונר? חניכי יוניסטרים בפעילות חשיפה לעולם היזמות
17.11 בשעה 19:30 חסכון פיננסי מגיל צעיר.אסף פנחס
18.11 בשעה 20:30 חדשנות בצה"ל - חדשנות בעולם הסייבר והדיגיטל עם סרן אליאב עמרם, קצין חדשנות וסלילת תשתיות פורצות דרך
19.11 בשעה 19:30 "לזרוח" על אמנות הסטוריטלינג, או בעברית- מה הסיפור שלך? אסיף אלקיים, סופר, יועץ תקשורת ומרצה לחינוך ותקשורת

סגנית ומ"מ ראש העירייה עו"ד שירי חגואל סיידון, הממונה על אגף הנוער והצעירים "השנה נעשתה עבודה מעמיקה במיוחד בבחירת התכנים. מאז הגל השני של הקורונה אנחנו מרגישים שהתושבים כבר על "הקצה" ורצינו להתאים את התכנים לצרכי התקופה. הבאנו את המרצים הטובים ביותר בתחומם אשר יתנו כלים פרקטיים וממשיים שבעזרתם ניתן לצמוח, למנף את עצמנו או, אם צריך, להתחיל מחדש. גם אני לוקחת חלק פעיל בתכנית ומנחה פאנל בנושא יזמות מקומית. אני חושבת שזאת גם הדרך להתמודד עם האתגרים הלא פשוטים של התקופה. הרבה תודות מגיעות למאריתו קאבאדה מנהלת אגף הנוער והצעירים ולסהר דהרי מנהלת מחלקת הצעירים באגף אשר עמלו רבות בחשיבה על התכנים ובתקופה מאתגרת זו, גם הצליחו להוציא את הפועל".

ההרצאות יתקיימו באפליקציית "זום" ומספר המקומות להרשמה מוגבל. יש להירשם להירשם ולשריין מקום בעמודי הפייסבוק והאיסנטגרם של "הגג" – הבית לצעירים בנתניה.