פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
פסטיבל הליצנות בנתניה | צילום: נורית מוזס פסטיבל נתניה הבינלאומי לליצנות 2019 פסטיבל הליצנות בנתניה | צילום: נורית מוזס

פסטיבל הליצנות של ישראל חוזר לנתניה בפעם השישית, לשלושה ימים עם עשרות מופעי חוצות מהארץ ומהעולם, הצגות ליצנות לילדים ולמבוגרים ואטרקציות ליצניות מצחיקות ומפתיעות

פסטיבל נתניה הבינלאומי לליצנות | צילום: נורית מוזס

עיריית נתניה מארחת את פסטיבל הליצנות של ישראל בפעם השישית לשלושה ימים של מופעי חוצות מהארץ ומהעולם, הצגות ליצנות ותיאטרון רחוב מקוריות בבכורה עולמית לילדים ולמבוגרים ואטרקציות ליצניות שיצחיקו, יפתיעו וייהפכו את רחוב הרצל בנתניה לרחוב המעניין ביותר לכל המשפחה.

הפסטיבל יתקיים השנה ברחוב הרצל, בימי רביעי-חמישי 14-15.8 באוגוסט במסגרתו יתקיימו מופעי ליצנים מקוריים מהארץ ומהעולם בחוצות העיר ללא תשלום. ובמקביל  יתקיימו בימים שלישי-חמישי 13-15.8 הצגות ליצניות והומוריסטיות באולמות בתשלום סמלי. 

מופעי חוצות

במסגרת מופעי החוצות שיתקיימו בימי רביעי-חמישי 14-15.8 בין השעות 19:30 עד 22:30 בסטריט- מול ברחוב הרצל, יופיעו הליצנים בססגוניות ואינטראקטיביות ביניהם: ליצן בעל שיא גינס עולמי ואלוף עולם לשעבר בחד אופן שחבר לליצנית אקרובטית וביחד יצרו מופע קומי המשלב קומיקס וביצועים מטורפים על חד אופן, הליצן ג'ו מאפיונר אפל מסתורי ומסוכן, שחקן כדורסל היתולי שמצחיק את הקהל בסיטואציות שונות המושאלות מעולם הכדורסל ומתנגשות עם עולם הקרקס, ועוד.

הצגות ליצנות באולמות

במסגרת ההצגות באולמות שיתקיימו בימי שלישי-חמישי 13-15.8, יתקיימו הצגות קומיות לילדים ולמבוגרים בעלות של 30 ₪ לכרטיס. השנה. השנה יתקיימו ההצגות בהיכל התרבות ע"ש ספי ריבלין בקריית השרון ובמתחם הבילוי לצעירים "הגג" ברחוב שטמפפר. 

הצגות הילדים בהיכל התרבות ע"ש ספי ריבלין
"משל למשל" 13.8 בשעה 10:00, עיבוד לבמה של שניים מהמשלים המפורסמים והאהובים – מאת אייזופוס, הצגה לכל המשפחה בהפקת תיאטרון ארצי לנוער המפגישה את הקהל עם מגוון חיות שנפגשות ביער צבעוני וקסום ויוצאות להרפתקה מלאת חן, הומות וחוכמת חיים.

"היה היה אף" של תיאטרון לילדים ונוער אורנה פורת 13.8 בשעה 12:00 לגילאי 5-9. מופע של 2 ליצנים וליצנית היוצאים אל הבמה, אך מסתבר שהם לא מתואמים לגבי הסיפור שבאו לספר. אחת הכינה את פיטר פן, השני את שלגייה והשלישי את סינדרלה. כל אחד מושך לאגדה שלו, ומגייס את האחרים להיות שותפים, ושיתופי הפעולה המפתיעים יוצרים חגיגה מתפרצת של ליצנות איכותית, אנרגטית וסוחפת, מצחיקה ומרגשת. החברים מגלים שכיף לספר יחד את הסיפור שכל אחד מהם רצה לספר לבד.

הצגות למבוגרים בהיכל התרבות ע"ש ספי ריבלין

הצגה אורחת למבוגרים "החיים עפים" ב-13.8 בשעה 20:30. זוכה פרס "קיפוד הזהב" 2017 למבצע בהצגת יחיד. מופע ליצנות וירטואוזי, פילוסופי ורב תחומי שנוצר מתוך תובנות, חוויות ומצבים מעולמו של ליצן רפואי. ירון סנצ'ו גושן מהלך על החבל הדק שבין מופע לריפוי ומפליא ללהטט ממחלקה למחלקה, מצחוק לכאב, מאבסורד להגיוני, בתודעה הרחבה של בית חולים כמשל על אדם ועל מסעו בחיים. מופע מצחיק ופותח את הלב ומעורר מחשבות על החיים, המוות, ומה שביניהם.

הצגות למבוגרים ב"הגג"

הצגת מבוגרים The show mask go on עם רינת גליקו בשני מועדים, ימי רביעי וחמישי (14-15.8.19) בשעה 22:00. מופע נונסנס ליצני המגולל את סיפורה של רינה חממה, שחקנית בגיל העמידה והיא רותחת מעצבים על כל העולם שמחליטה להציל את חייה ולעשות מעשה. כי אם החיים נותנים לרינה חממה לימונים אז הקהל יקבל לימונה קרה ותוססת. מופע קומי ליצני בשילוב תאטרון פיזי ומסכות.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "נתניה גאה לקיים זו השנה השישית את פסטיבל נתניה הבינלאומי לליצנות, פסטיבל מרגש, מצחיק וססגוני המושך אליו תיירים מרחבי הארץ ותיירים מחו"ל ומצטרף למגוון אירועי הקיץ שאנו מקיימים בעיר לכל המשפחה. אני מזמינה את כולם ליהנות עמנו".

לכל אירועי הקיץ