פרסומת היכל התרבות
עבודותיו של אריק שניידר תערוכת "סדנת מודל" בהשתתפות אמני נתניה עבודותיו של אריק שניידר

תערוכת "סדנת מודל" של עמותת "אמני האמנות הפלסטית" מוצגת במכון לאמנות על שם "שלמה דרור" ומהווה סיומה של הסדנה

עבודותיו של אריק שניידר


בנתניה קיימת עמותת אמנים, שפועלת מזה 37 שנים ויותר. יו"ר העמותה, מר יהודה יהב, ארכיטקט, פסל אנדרטאות וצלם. אמני נתניה מקיימים תערוכות מתחלפות בגלריות העירוניות בבית העיריה ובגלריה על הצוק. חברי העמותה מתמקדים בעשייה אמנותית התורמת להעשרת חיי התרבות בנתניה והם שואפים ומצפים להקמת "בית אמנים" בעיר. 
"אחת לשבוע מגיעים אמנים לסדנה לפעילות של רישום, ציור ופיסול מודל. האמנים המהווים את הגרעין הקשה של הסדנה מגיעים בקביעות, בהתמדה ובנחישות, בכל מזג אוויר – בסופת גשם בחורף ובחום הקיץ. אמנים אחרים באים לסדנה מדי פעם, ללא רציפות" סיפרה נטע אבידר, אמנית פעילה בסדנה.
את הסדנה מובילים חיה רוזיק ודוד מכבי, חברי העמותה. במסירות ובאחריות הם מגיעים בכל שבוע לארגן את האולם ולהכינו לאמנים, שמגיעים מאוחר יותר.

אירועים בנתניה והסביבה - תערוכת "סדנת מודל" בהשתתפות אמני נתניה

עבודתו של שמעון אלדר

תערוכת מודל 2019

התערוכה השניה למודל רישום אותה מקיימים האמנים. לדבריה של חיה, התערוכה הראשונה התקיימה במכון בה היא מתקיימת היום. היא הוקמה על ידי האמנים המשתתפים, שהכינו את האולם כדי שיהיה ראוי לתליית הציורים.
על הקירות מתנוססות עבודות יפיפיות, המציגות תנוחות שונות של גוף האדם. לעיתים המודלית עומדת ומניפה ידיה ולעיתים שוכבת בתנוחה של עובר. ישנן עבודות המציגות את המודל באופן ריאליסטי ויש המציגות באופן אבסטרקטי. חלק מהציורים בצבע, אחרים בשחור לבן. יפי התערוכה הוא בעבודות עצמן.

התערוכה מוצגת במכון לאמנות על שם "שלמה דרור" ברחוב דוד המלך 18 בחצר
זמני הביקור: שישי שבת: 5,6 ו- 12,13 ביולי בין השעות 10.00-14.00
במשך השבוע במועד פתיחת המכון - אנא וודאו בטלפון: 09-86022543