פרסומת היכל התרבות
קבוצת הריצה: קשר עין  שומרים על קשר עין: נציגי קבוצת עיוורים ישתתפו במרוץ נתניה קבוצת הריצה: קשר עין

קבוצת הריצה קשר עין, המשלבת עיוורים ורואים, תשלח מספר נציגים למרוץ החופים העירוני שייערך בשישי הקרוב. על היוזמה הברוכה אחראית מנהלת אגף קשרי חוץ בעירייה, מיכל שחף, רצה חובבת שהצטרפה לקבוצה בשנה האחרונה. "אין דבר שאי אפשר לעשות", היא אומרת

קבוצת הריצה: קשר עין 

ביום שישי הקרוב ייערך מרוץ החופים של נתניה, אבל עבור כמה משתתפים לא יהיה זה עניין של מה בכך. ביוזמת מיכל שחף, מנהלת אגף קשרי חוץ בעיריית נתניה ורצה חובבת, ייטלו חלק במרוץ נציגי קבוצת קשר עין – קבוצת ריצה משולבת של רואים ועיוורים או בעלי לקויות ראיה בדרגות שונות בגילאי 20-70 המשתייכת לבית חינוך עיוורים ולהתאחדות לספורט נכים. יש לציין כי כל רץ שאינו רואה מלווה על ידי חבר רואה, כאשר לרוב השניים קשורים זה לזה באחת הידיים. "מדובר ברצים שמשתתפים בהרבה מאוד מרוצים ואתגרים הישגיים אחרים", מספרת שחף, שהצטרפה לקבוצה לפני כשנה ובהמשך הציעה לחבריה להשתתף במרוץ העירוני. "מרוץ נתניה מאתגר הרבה יותר מבחינת המסלול שכן הוא כולל חול, דבר שלא פשוט עבר רץ עיוור".

אירועים בנתניה והסביבה - שומרים על קשר עין: נציגי קבוצת עיוורים ישתתפו במרוץ נתניה

אימון עם חבר מקבוצת "קשר עין" 

יצוין כי במרוץ הקרוב ישתתפו כחמישה זוגות של עיוורים ומלווים, כאשר חלק מחברי הקבוצה נטלו חלק במרוץ גם בשנה שעברה. חלק מהמשתתפים ירוצו 21 ק"מ וחלקם יסתפקו ב-10 ק"מ. "המסר העיקרי הוא שאין דבר שאי אפשר לעשות", מסכמת שחף. "עם רצון, עזרה והרתמות, הכל אפשרי".