פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
פורים בנתניה | צילום: דימה דורף, נורית מוזס נתניה מציגה: פורים גם לעיוורים פורים בנתניה | צילום: דימה דורף, נורית מוזס

העדלאידע שתיערך השבוע בשדרות שלום עליכם תונגש לעיוורים, כאשר יוקצה להם מקום מיוחד בו יזכו למיצג קולי. המשנה לראש העיר, טלי מולנר, שיזמה את המהלך: "גם אם עיוור אחד ייהנה מהאירוע, היה שווה לעשות את זה"

פורים בנתניה | צילום: דימה דורף, נורית מוזס

חידוש מרענן בנתניה לקראת פורים. במסגרת אירועי פרים בנתניה, העדלאידע שתתקיים בחמישי הקרוב ברחוב שלום עליכם בשכונת אגמים תונגש לעיוורים תושבי העיר. במסגרת זו, יגיע קריין מהספרייה לעיוורים ויספק מיצג קולי לעיוורים, שייהנו גם משטח מיוחד באירוע שיוקצה עבורם. מי שאחראית למהלך היא המשנה לראש העיר, טלי מולנר, הממונה על הרווחה והשירותים החברתיים בעיר, בכלל זה השירות לעיוור.
מולנר, שקיבלה גיבוי למהלך מראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, זכתה גם לשיתוף פעולה מאהרון אורגד, האחראי על היכל התרבות - הגוף שמארגן את העדלאידע. "חשבתי שיהיה נכון לשם שינוי להנגיש את העדלאידע לעיוורים ולשמחתי ראש העירייה תמכה ברעיון מאחר שהנושא של סיוע לבעלי מוגבלויות חשוב לה מאוד", אומרת מולנר. "אני מודה גם לאהרון אורגד, הממונה על היכל התרבות, שקיבל את הפנייה שלי בזרועות פתוחות וסייע לממש את היוזמה הזו, תוך שיתוף פעולה יפה בין הרווחה לתרבות. יש לא מעט עיוורים בעיר, אבל מבחינתי גם אם עיוור אחד יגיע וייהנה מהאירוע, היה שווה לעשות את המהלך הזה". יש לציין כי מלבד עיוורים תונגש העדלאידע לבעלי מוגבלויות נוספים, בכלל זה נכים בכיסאות גלגלים.