פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
שבוע הספר בנתניה | תמונה: עיריית נתניה אירועי שבוע הספר ברחבי העיר נתניה שבוע הספר בנתניה | תמונה: עיריית נתניה

בשבוע הבא יתקיים שבוע הספר בנתניה עם שעות סיפור, מפגשים עם סופרים ומשוררים, החלפות ספרים, הצגות לילדים, סדנת סיפור מדעית ועוד שלל פעילויות 

 

שבוע הספר בנתניה | תמונה: עיריית נתניה

אירועי שבוע הספר יתחילו ביום רביעי 6.6 ויימשכו עד מוצאי שבת, ה- 16.6. החגיגות יכללו שלל מפגשים, אירועים ופעילויות לכל המשפחה ויתקיימו בכיכר העצמאות החדשה ובמוקדים נוספים בעיר. 

יום רביעי 6.6 בשעה 19:00 מפגש עם שרה ב"ק שתספר על תולדותיה של השירה מהמקורות ועד לפייטנות הלאדינו.
בשעה 20:30 מיקה קרני שרה שירי משוררים בליווי הפסנתרנית ורד פיקר
יום חמישי 7.6 בשעה 17:00 שעות סיפור והחלפות ספרים "הבא ספר וחזור עם אחר".
בשעה 18:00 נורית צרפתי תספר על הספר החדש שאיירה דרך רעיונות של ילדים. 
יום שישי 8.6 בשעה 10:00 "סיור מהספרים" במוזיאון לתולדות העיר בהדרכת בילי אליעז בעקבות סיפורים של גיל חובב, דורית אורגד ודרור בורשטיין.
על המרפסת ברחוב המעפילים, ליד הגלריה העירונית, יתקיים מפגש משוררים מקומיים - בהנחיית שוש וייג עם חגיגת ספרים שיצאו לאור במהלך השנה בנתניה
מוצ"ש 9.6 לילדים בשעות אחה"צ סבא יוסי יקיים סדנת סיפור מדעית. הקהל המבוגר יהנה ממפגש משוררים מקומיים על המרפסת ברחוב המעפילים בהנחייתה של שוש וייג, שתדבר על ספרה "בסך השערה". בין הספרים החוגגים יהיה ניתן לראות גם את זוהר אביב עם ספרה "זוגות וסודות" , ד"ר מירי דבי עם "בשדה כובש" ועוד רבות וטובות.
יום ראשון 10.6 בשעה 17.00 ספריית הכיכר - סיפור ועוד סיפור על המחצלת.
בשעה 18.00- סדנת סיפור מדעית עם סבא יוסי.
בשעה 19:00 ערב ספרותי בהנחיית שושנה וייג. חוגגים את הספרים החדשים עם הכותבים זוהר אביב, ד"ר מירי דבי קריצלר ועוד. מיקום: ליד הגלריה על הצוק ברח' המעפילים 19.

יום שני 11.6 בשעה 18:00 בתיאטרון קומיקון תוצג ההצגה עפ"י ספרו של מאיר שליו "אבא עושה בושות" בעיבוד מוסיקלי מצחיק של עפר קניספל.

יום שלישי 12.6 בין השעות 17:00-19:00 יתקיים בכיכר הפנינג לכל המשפחה- "ילדים מציירים עיר", במסגרתו המבקרים מוזמנים לבנות יחד את נתניה העתידית במייצג ענק.
יום רביעי 13.6 בשעה 20:30 "בית חלומותי"- מופע של שירי נעמי שמר, רחל ולאה גולדברג בהשתתפות גילה חסיד, תמר גלעדי ואדם מדר.
מוצ"ש 16.6 בשעה 21:30 אירוע לכבוד יום הולדתה ה- 90 לנתניה בו יושק הספר "תמונות העיר" אסופת שירי משוררים בני העיר שיתקיים במעמד ראש העיר נתניה וחברי המועצה בהיכל התרבות ע”ש אריק איינשטיין.
במופע המרכזי: חבורת הזמר “צלילי פולג” בניהולו המוזיקלי של יוסי קירש, וחשיפת קיר הוקרה למייסדי "שיח כותבים". את האירוע תנחה השדרנית והמשוררת עופרה נחמד.