פרסומת היכל התרבות
מאחורי הקלעים | צילום: נתניה נט בטח את אומרת שהכל היה סתם..לא טודו ולא בום מאחורי הקלעים | צילום: נתניה נט
בלגן גדול, אלימות ודוחק בהופעה של סטטיק ובן אל אתמול (ראשון) בכיכר העצמאות בנתניה
הגענו מנתניה נט לסקר את ההופעה הגדולה של הקיץ, התאכזבנו.

מאחורי הקלעים | צילום: נתניה נט

תושבי נתניה הוזמנו לאירוע הקיץ המבטיח, הופעה של סטטיק ובן אל, ונראה היה שהאירוע לא תוכנן כמתבקש. למרות שציפו ל- 20,000 איש, ברחבה המרכזית לא נראו שוטרים, או מאבטחים ומידי כמה דקות, ניתן היה לצפות בריבים קולניים ואלימות מילולית ופיזית.
אמנם הציבו שני מסכים בצידי הבמה, אך הם היו בגודל של טלוויזיה ביתית והצופים לא הצליחו לראות את ההופעה. כמו כן, הסאונד של ההופעה נשמע כמו צלילים מטרנזיסטור אישי ישן. 

נשמע כמו טרנזיסטור ביתי ישן. טודו בום

מלי, תושבת קרית השרון "הילדה שיגעה אותי להגיע להופעה ומעבר לצפיפות, לא הצלחנו לראות כלום. במשך עשר דקות היה ריב מאחורינו של שתי נשים שהסתיים במכות ואף שוטר לא הגיע למקום".
יוסי, תושב מרכז העיר "איך אף אחד לא חשב על הצבת שרותים ציבוריים, בעלי עסקים באזור לא איפשרו להשתמש בשרותים והילדים נאלצו להשתין ברחוב".
אווירת הלחץ בהפקה, חלחלה גם לגורמים בשטח. באחד המקרים שוטר (שמו המלא שמור במערכת והועבר לממונים עליו) התנהג באלימות מילולית שלא לצורך ובאגרסיביות כלפי הצופים ואף דחף איש מבוגר באלימות.
לפני ההופעה הגיעה לברך ראשת העיר, הגב' מרים פיירברג איכר, קשה היה שלא להתפעל מהופעתה המצודדת. הופעתם של סטטיק ובן אל תבורי היה אנרגטית וטובה, אך התחושה בקהל היתה שמספר שירים כה מועט אינו שווה יציאה מהבית וניתן היה לחשוב על שילוב הופעות מוזיקה נוספות של אמנים אחרים. 
לסיכום, הפקה יקרה, בפעם הבאה שמזמינים 20,000 איש לאירוע, מזמינים אתכם לצאת ממתחם הוי איי פי הנעים והנוח, לרדת אל העם ולהרגיש איך התושבים חווים את האירוע.