פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
סיום שנה שלישית בסיטאר | צילום: רן אליהו מופע סיום שנה שלישית של בית הספר סיטאר סיום שנה שלישית בסיטאר | צילום: רן אליהו
ביום ראשון האחרון התקיימה בהיכל התרבות ע"ש אריק איינשטיין פולג-עיר ימים מופע הסיום שנה שלישית של בית הספר למקצועות המוסיקה סיטאר
למעלה מ-50 תלמידים לומדים בבית הספר למקצועות המוסיקה "סיטאר", שזוהי שנתו השלישית מאז פתח את שעריו.

סיום שנה שלישית בסיטאר | צילום: רן אליהו

תלמידי בית הספר מתמחים בכל כלי הנגינה, בפיתוח קול, בפיוטים, וכן בהפקת סאונד, בכתיבה, בהלחנה ובהפקה מוסיקאלית, ועל כולם מנצח יוני רועה, המייסד והמנהל, שתוך 3 שנים הצמיח בית ספר מוסיקלי, עם נגיעה מוסיקלית-ייחודית. 

 התלמידים מוכשרים בתחומם וחלקם אף לוקחים חלק בתוכניות טלוויזיה ארציות. 

בית הספר מקדיש בכל שנה את מופע הסיום שלו לאמן ויוצר שהטביע את חותמו על הזמר העברי.
מופע סיום שנה שלישית של בית הספר "סיטאר" מוקדש לשירי עופרה חזה, הזמרת שצמחה בשכונת התקווה, הגיעה לפסגת הזמר הישראלי והבינלאומי והיתה מודל לחיקוי והערצה בכל הארץ עוד בחייה. קולה היפה, הנקי והמיוחד ריגש ונגע במיליוני אנשים בארץ ובעולם. קולה של עופרה נדם כשהיתה בת 42 בלבד, אך ללא ספק השאירה חותם חשוב ומשמעותי בפרק חייה הקצר.
בזה אחר זה עלו לבמה תלמידי בית הספר סיטאר המוכשרים, ובצעו בהתרגשות משיריה של עופרה.
שושנה (צ'וצ'י) זילברברג, חברת המועצה הממונה על התרבות: "תלמידי בית הספר "סיטאר" המוכשרים סיימו עוד שנה ברוכה של פעילות מוסיקלית, שאת תוצאותיה הציגו בפני הקהל במופע. היה זה ערב מרגש בזכות מנעד הקולות של תלמידי בית הספר המוכשרים ותרמה לכך גם המחווה המרגשת לעופרה חזה ולשיריה."