פרסומת היכל התרבות
תחרות המשפחה הספורטיבית בנתניה תחרות המשפחה הספורטיבית מתחילה בנתניה תחרות המשפחה הספורטיבית בנתניה

תחרות המשפחתלון מהווה כלי לגיבוש וחיזוק הקשרים בין הורים, ילדים ואחים ותכלול מעבר מסלול מכשולים, פעילות בבריכה וניווט משפחות בפארק

תחרות המשפחות הארצית בנתניה תתקיים ביום ראשון 23.10 בשעה 8:30 בקולג'ים בקרית השרון

תחרות המשפחה הספורטיבית של ישראל הינה מיזם ארצי של גיא שטולץ (46) תושב קרית השרון, אשר נולד לאור השאיפה לחולל שינוי בחיי משפחות, ע"י חשיפתן ורתימתן לפעילות ספורטיבית משפחתית. המשפחה הספורטיבית של ישראל מהווה כלי לגיבוש וחיזוק הקשרים בין הורים, ילדים ואחים ופועלת להגברת המודעות לאורח חיים בריא באמצעות השתתפות בני המשפחה בפעילות ספורטיבית תחרותית וחווייתית בהתאם לבחירתם והעדפותיהם.

המיזם של שטולץ נולד בעקבות מסע חייו של גיא. לפני 7 שנים איבד את אשתו, ז'נט ז"ל, שנפטרה מסרטן השד. לפני מספר שנים חלה גם הוא בסרטן הלימפה, אך התגבר עליו והחלים. ההתמודדות הקשה עם המחלה, חיזקה אצל גיא את ערך המשפחה והביאה אותו להחלטה להקדיש את חייו לחיזוק הגרעין המשפחתי, לצד שמירה על אורח חיים בריא.

מה בתחרות?

המשפחתלון מיועד למשפחות בכל ההרכבים, שמחולקות לשתי קטגוריות: מבוגר אחד וילד אחד ומשפחה מורחבת הכוללת יותר מהורה וילד. ילדים בגיל 6-18 ישתתפו יחד עם ההורים בתחרויות מהנות ומאתגרות. המשפחתלון יכלול שלושה מקצים: מעבר מסלול מכשולים, פעילות בבריכה וניווט משפחתי בפארק, כאשר כל משפחה יכולה לבחור להשתתף במקצוע אחד או בשלושתם.
משפחות שרוצות להשתתף בתחרות של שלושת המקצים יתחרו על הגביעים. משפחות שבוחרות באחד או שני מקצועות עושות זאת כחוויה.

המשפחתלון יתקיים ביום ראשון 23.10 בשעה 8:30 בקולג'ים בקרית השרון. עלות להורה וילד 100 ש"ח, למשפחה מורחבת 150 ש"ח. הרשמה דרך האתר www.family.guys.co.il 

לכל אירועי חול המועד סוכות: לחץ/צי כאן