שחקני טוברוק בנבחרת נוער ב של ישראל 4 שחקני קבוצת הנוער טוברוק זומנו לנבחרת נוער ב של ישראל שחקני טוברוק בנבחרת נוער ב של ישראל

לאחרונה זומנו ארבעה משחקני קבוצת הנוער של המועדון לנבחרת נוער ב של ישראל המורכבת משחקני שנתון 98: הבלם איתן רצון, הבלם-קשר ירין פרץ, המגן השמאלי אייל מלון והקשר ליאל כהן

הארבעה יצאו למחנה אימונים של יומיים בשפיים בבית הנבחרות ויצטרפו לאימונים הקבועים של הנבחרת אחת לשבועיים-שלושה למטרות גיבוש הסגל העתידי של נבחרת הנוער.

נבחרת נוער ב היא נבחרת שמטרתה להכשיר את השחקנים שיתפסו את ההרכב בעתיד בנבחרת הנוער, המורכבת כיום משחקני שנתון 97. השחקנים הלוקחים חלק באימוני הנבחרת מאותרים על ידי אנשי ההתאחדות בכל הארץ ומגיעים אליה השחקנים בעלי הפוטנציאל הגדול ביותר להתפתח למקצוענים. 

גיל פישל, מאמנם של הארבעה בקבוצת הנוער של טוברוק "השחקנים שנבחרו לסגל נבחרת הנוער ב, הם שחקנים טובים ומתאימים להוכיח את עצמם ברמת הנבחרת. בנוסף אליהם יש לנו בקבוצה עוד מספר שחקנים משנתון 98 בעלי פוטנציאל גדול ובמידה ויוכיחו את עצמם במשחקי הקבוצה אני מאמין שיוכלו לקבל זימון בעתיד לנבחרת. אני מאחל למוזמנים הטריים בהצלחה ומאמין בהם מאוד. הזימון שלהם הוא עוד סממן של ההמשכיות של המסורת של טוברוק לגדל ולפתח שחקנים איכותיים המשתלבים בנבחרות השונות של ישראל".