איתי מושקוביץ בפעולה "שיחקנו טוב והאמנו שאפשר לעלות, בסוף נגמר לנו האוויר" איתי מושקוביץ בפעולה

איתי מושקוביץ מאליצור נתניה הצטיין עם 24 נקודות מול הפועל תל אביב וכמעט הוביל את קבוצתו לרבע גמר הגביע, לפני שפיניש אדום הותיר את קבוצתו מאוכזבת. בראיון הוא מספר על השאיפה להמשיך להשתפר ולהיות שחקן משמעותי, מכוון לפלייאוף ומאמין שעלייה היא לא מילה גסה 

איתי מושקוביץ בפעולה

קבוצת הכדורסל של אליצור נתניה מהליגה הלאומית אמנם לא תשחק ברבע גמר גביע המדינה, אך זכתה למחמאות מקיר לקיר בעקבות משחק לחימה נהדר אתמול (ראשון) מול הפועל תל אביב. החבורה של המאמן רובן נייברגר הובילה במשך 34 דקות מול נציגת ליגת העל ואף צעדה ביתרון שיא של 15 נקודות במהלך ההתמודדות, אבל רבע אחרון בשליטה אדומה הקנה לבסוף ניצחון 70:77 לאדומים, שמצדם ניצלו ממבוכה גדולה.

האיש מספר 1 בצהוב של היהלומים היה איתי מושקוביץ שקלע 24 נקודות. "לא יצא לי לשחק לפני כן מול קבוצה בסדר גודל הזה, כך שאפשר לומר שזה משחק שיא שלי", אומר הכדורסלן בן ה-20 בראיון ל"נתניה נט". כל השבוע האמנו שאנחנו יכולים לנצח ועלות שלב. באנו ממוקדים עם תכנית משחק ברורה, יישמנו אותה וכמעט עשינו את זה".

הקטע המנטלי השפיע עליכם בדקות האחרונות?

"לא חושב שזה קשור לקטע המנטלי, פשוט בסוף קצת נפלנו מהרגליים. הם לחצו 40 דקות ונגמר לנו האוויר. המשחק התפתח עם רוטציה קצרה יחסית ובסופו של דבר הכדורים שלהם נכנסו ושלנו לא. זה עשה את ההבדל".

למרות המחמאות, בטח יצאתם עם תחושת פספוס.

"כן, לגמרי. לא הסתכלנו על היריבה כהפועל תל אביב הגדולה, אלא באמת באנו בתחושה שהסיכויים שווים במשחק אחד ושאפשר לנצח. היינו טובים, שיחקנו כמו שרצינו וחבל שהודחנו בסופו של דבר".

איתי מושקוביץ (20) החל לשחק כדורסל בגיל 7 ברמת השרון. בכתה ט' עבר לאקדמיה של גלבוע/מעיינות והיה בין הבולטים בקבוצת הנוער שהגיעה לגמר הפלייאוף בעונת 2016/17. בשנתו הראשונה בבוגרים שיחק בעירוני רמת גן בליגה הארצית ונבחר לתגלית העונה במחוז דרום. זוהי שנתו השנייה באליצור נתניה והוא חולק דירה בעיר עם שחקני הקבוצה בוריס בוגולובסקי ורועי נבארו. בצבא הוא על תקן ספורטאי מצטיין ומשרת כמורה-חייל בתיכון "בליך" ברמת גן, שם הוא מסייע בשיעורי החינוך הגופני. באפריל הקרוב ישתחרר מצה"ל.

מה המטרות שלך העונה?

"להיות שחקן משמעותי ומוביל בנתניה, להמשיך להשתפר ולעזור לצעירים שאיתי כדי לזכות בכמה שיותר ניצחונות. קבוצתית אנחנו לא חושבים רחוק מדי, כי צריך לזכור שאנחנו קבוצה צעירה ולוקח זמן להתחבר. יחד עם זאת, אנחנו מכוונים לפלייאוף ומשם נתקדם שלב אחרי שלב. במשחק האחרון הראנו שיש לנו יכולות ואיכויות ואני מקווה שזה ייתן לנו דחיפה בליגה. אני מאמין שאפשר לעלות ליגה והמשימה בהחלט אפשרית".