מכבי נתניה להתראות בעונה הבאה: נתניה נפרדה בהפסד 1:0 לכפר סבא מכבי נתניה

נתניה עלתה משוחררת ושילבה לא מעט צעירים מוכשרים תוצרת בית, אך ירדה מנוצחת וסיימה עונה מאכזבת בחלק התחתון. קיזיטו כבש את השער היחיד במחצית הראשונה 

 מכבי נתניה תרצה לשכוח כמה שיותר מהר את עונת 2019/2020 והערב (חמישי) סיימה אותה בקול ענות חלושה, כשנוצחה בביתה 1:0 על ידי הפועל כפר סבא. היהלומים, שבניגוד לשנים קודמות איבדו העונה עניין בשלב מוקדם, שילבו לא מעט צעירים בהם השוער רוי בייגל, רותם קלר, עומרי גאנדלמן ורוי קורין.

המארחת פתחה טוב יותר ויצרה הזדמנויות מסוכנות מרגלי גבי קניקובסקי ורון אשכנזי, אבל את המצב הראשון הדף יגאל בקר והניסיון השני נדבק למשקוף. בדקה ה-39 נכבש השער היחיד במשחק אחרי מהלך קבוצתי יפה של כפר סבא, בסיומו מצא אמאדו סוקונה את וויליאם קיזיטו, שכבש מתוך הרחבה, 0:1. קורין וחן עזרא ניסו לאזן ללא הצלחה במחצית השנייה, ובתוספת הזמן חגג טריקו גטהון את השני, אבל השער נפסל בטענת נבדל.

נתניה מסיימת כאמור עונה מאכזבת במקום ה-10 בטבלת ליגת העל, כשבמאזנה 40 נקודות בלבד והפרש שערים שלילי. כידוע, תקציב הקבוצה צפוי להיות נמוך משמעותית ביחס לעונה הנוכחית, זאת בעקבות הודעת העזיבה של הבעלים אייל סגל, ונראה כי נתניה תתקשה לשמור על הסגל הקיים. המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה צפויים גם הם לעזוב, כשמנגד, נקודת האור היא המשך דרכו של המנכ"ל ניב גולדשטיין, שהתפטר לפני כחודשיי מתפקידו אך שוכנע לאחרונה להמשיך עונה נוספת.