פודי חלפון "נתניה תתמודד על כל התארים. אני האיש הנכון במקום הנכון" פודי חלפון

פודי חלפון, שחקן העבר של מכבי נתניה, מציע לנהל את הקבוצה בחינם בעקבות התפטרותו של המנכ"ל, ניב גולדשטיין. "יש הרבה מועמדים, אבל לאף אחד אין את היכולות וההתלהבות שלי. אביא את נתניה לגבהים חדשים", הוא אומר

האם כדורגלן העבר של מכבי נתניה, מרדכי (פודי) חלפון, בדרך חזרה לקבוצת נעוריו? לאחרונה הצהיר חלפון כי הוא מעוניין להתמנות למנכ"ל הקבוצה במקומו של ניב גולדשטיין, שהתפטר בסוף השבוע שעבר ויסיים רשמית את תפקידו בסוף החודש הבא. בפוסט יומרני שפרסם הודיע חלפון כי הוא מוכן לנהל את הקבוצה בחינם וכי ביכולתו להחזיר עטרה ליושנה. "רק אני אחזיר את נתניה למפה של הכדורגל בארץ ואפילו בעולם", כתב.

"בעקבות משבר הקורונה כל השחקנים יצטרכו ליישר קו וזו תהיה שנת בנייה בלי כסף גדול", אומר חלפון ל"נתניה נט". "אני מאמין שבתקציב מינימום של 12-13 מיליון שקלים, עם שחקני נוער ושחקני בית, אפשר לבנות בשנה הבאה את אחת הקבוצות החזקות והאטרקטיביות שהיו בנתניה. עם האופי, הידע והשאפתנות שלי, אוכל ליצור קבוצה לוחמת והדם של מכבי נתניה יזרום בעורקי השחקנים. יש לי את האמונה שאפשר לעשות את זה ולהחזיר את הקבוצה תוך שנתיים לגבהים אחרים לגמרי והקבוצה תתמודד על כל התארים".

כמו בובה עם קפיץ

פודי חלפון (63) מזוהה יותר מכל עם מכבי נתניה, במדיה שיחק מגיל 8 עד 40 למעט שתי עונות בהן עלה ליגה עם בני יהודה ובית"ר נתניה. חלפון היה שותף לתור הזהב של מכבי נתניה בסוף שנות ה-70 ותחילת ה-80 וזכה עמה בשלוש אליפויות, גביע ושלוש פעמים בתואר אלוף האלופים. לפני כשלוש שנים וחצי ניסה להיכנס לפוליטיקה המקומית והתמודד על מקום במועצת העיר. כעת, כאמור, הוא נחוש לחזור לבית השני שלו – מועדון הכדורגל בו גדל.

"אביא את השחקנים למצב בו ירוצו באותו קצב בדקה הראשונה ובדקה ה-90, כמו הבובות שאתה מותח להן את הקפיץ", מוסיף חלפון בדרכו הציורית. "דיברתי עם הבעלים אייל סגל ושלחתי גם מסר לראש העירייה. קיבלתי המון תגובות חיוביות ואני יכול ורוצה להחזיר למכבי נתניה על מה שנתנה לי, ובזכותה הפכתי למה שאני. יש הרבה מועמדים, אבל לאף אחד אין את היכולות וההתלהבות שלי".

כזכור, הבעלים סגל כבר הודיע כי יזוז הצדה בעונה הבאה ויעביר את זכויות הניהול לדירקטוריון. על כן, חברי הדירקטוריון יהיו אלה שיבחרו את המנכ"ל החדש. "אנשים קצת פוחדים ממני כי אני לא יס-מן ואי אפשר לקבוע לי כלום, אבל אני בא ממקום נקי", הוא מסכם. "לטובת האוהדים והקבוצה, אני האיש הנכון במקום הנכון".