צילום: stravo נקבעו העולות למשחקי חצי גמר בכדורגל חופים צילום: stravo

משחקי רבע הגמר שהתקיימו היום בחוף פולג, קבעו את העולות ליום הגמרים שישחקו בארנת MODY בחוף פולג בשבוע הבא. מכבי נתניה ניצחה היום בפנדלים את הפועל "יילימזלר" חולון 5:6

"פלפלה" כפר קאסם, הפועל "צרפתי שמעון" אשקלון, הפועל "קונפינו" חדרה ונתניה יתמודדו על התואר. מסעדת "חוף מנדרין" ת"א תפגוש את הפועל "זר יצחק ובניו" כרמיאל למשחק שיקבע את זהות הנושרת.

הפועל "יילימזלר" חולון 5 מכבי "רימקס" נתניה 6

איזה דרמה מטורפת במשחק האחרון של היום עם משחק שהגיע לשלב בעיטות ההכרעה שהחסירו פעימות לב אצל הנתנייתים ותושבי העיר לפני שהצליחו להגיע ליום הגמרים הגדול מול אשקלון במשחק חצי הגמר. השער הראשון של הנתנייתים הגיע בדקה ה-12 מאנטוניו ג'וניור בבעיטת יעף עם הראשון לנתניה. בדקה ה-14 מצליח מיגל ג'וניור לכבוש לחולניה את השיוויון מבעיטת פנדל. בדקה ה-18, בעיטת פצצה של פרנצ'סקו החולוני, העלה את הסגולים ליתרון ראשון במשחק. בבעיטת החידוש משחק ראינו את המבצע היפה ביותר של השנה בצירוף מסירות שהסתיים במספרת אדירה של אליחי צברי לנתניה שאיזן את התוצאה, שואו-טיים! בדקה ה - 20 חוטף יוסי מכלוף את הכדור ומבקיע את השלישי לחולון. רגע לפני הירידה להפסקת השליש השני, הצליח לוקאו להבקיע את שער השיוויון בבעיטת פנדל. בדקה ה-25 מקפיץ ניקולס בלה את הכדור על שתי ברכיו ומשם משגר טיל סגול-צהוב ומעלה את חולון ליתרון. לא חולפת דקה ולוקאו מבקיע בבעיטה אדירה מהוצאת חוץ. בדקה ה-28 בעיטה אדירה של בן בריגה מעלה את נתניה ליתרון 5:4, אבל שער של מיגל ג'וניור מחולון איזן את התוצאה ושלח את הקבוצות להארכה. לאחר שההארכה נגמרה ללא שער זהב, התייצבו הקבוצות לדו-קרב פנדלים. ראשון ניגש ניקולס בלה מחולון ושיגר טיל למגרש החניה. לוקאו הברזילאי ניגש בקור רוח לכדור, ולאר הרצה בעט מדוייק ושל את הנתנייתים לחגוג עם האוהדים שלהם.

בשבוע הבא יתקימו ההכרעות במסגרת כדורגל חופים

12:50: מכבי "רימקס" נתניה - הפועל "צרפתי שמעון" אשקלון
13:50: הפועל "קונפינו" חדרה - בני "פלפלה" כפר-קאסם

לאחר מכן ישוחק משחק גמר גביע הנוער בין הפועל קלנסווה נגד "מרכז העיר" נתניה.
בהמשך ישוחק משחק ההישרדות הפועל "זר יצחק ובניו" כרמיאל נגד "מסעדת חוף מנדרין" ת"א.
בש עה16:30 משחק ראווה: כוכבי "גולסטאר" ברזיל נגד נבחרת האמנים למען הקהילה.
בשעה 17:15 גמר ליגת "בנק יהב" 2019