מכבי נתניה נקודה עם פוטנציאל: 1:1 לנתניה מול באר שבע מכבי נתניה

נתניה הציגה משחק נהדר בטוטו טרנר מול האלופה ויכולה הייתה אפילו לזכות בניצחון. אביב אברהם איזן אחרי יתרון של פקהארט. עלי מוחמד הצטיין 

הראש של הפועל באר שבע במשחק הגומלין מול מאריבור הסלובנית על הכרטיס לליגת האלופות, אבל הנתון הזה לא מפחית כהוא זה מהמחמאות הגדולות שמגיעות למכבי נתניה.

הערב (שבת) פתחה הקבוצה של סלבודאן דראפיץ' את העונה בצורה מצוינת, עם תיקו 1-1 מול האלופה במבצר בטוטו טרנר, לצד כדורגל שובה עין שעם קצת יותר מזל יכול היה להסתיים בניצחון. 

באר שבע עלתה כאמור בהרכב משני, ונתניה שטפה את המגרש מהפתיחה, כשדיא סבע מחמיץ שתי הזדמנויות קורצות. בניגוד למהלך המשחק, דווקא באר שבע עלתה ליתרון בדקה ה-40. אליניב ברדה התגבר על טים הויבך והקפיץ למרכז הרחבה, תומאש פקהארט עצר על החזה ומול דני עמוס ושני שחקני הגנה על קו השער הפציץ מקרוב לרשת הגבוהה, 0-1.
נתניה חזרה כעבור ארבע דקות: מתפרצת נהדרת שהחלה בעלי מוחמד המשיכה בסבע, ששלח כדור עומק גאוני בין רגליו של שחקן הגנה אדום ואביב אברהם הגיע ראשון כדי לכבוש את שער הבכורה של נתניה בעונה הנוכחית, 1-1.
המחצית השנייה התנהלה גם היא בשליטה שחורה צהובה. ערן לוי היה קרוב להשלים מהפך, אבל דודו גורש הדף בקצות האצבעות כדור חופשי נהדר שלו. גם ההרחקה של בן צעירי בצהוב שני לא שינתה את המשחק המסודר של האורחת, ובתוספת הזמן עלי מוחמד (מספר 1 על המגרש) כמעט היה חתום על שלוש נקודות כשניצל טעות של גורש, אבל ניסה להקשית מעליו, פספס את המסגרת וחילק את הנקודות.