מכבי נתניה למען עצמי: 1:3 לנתניה על בני יהודה מכבי נתניה

בשעה טובה זכתה מכבי נתניה בניצחון ראשון מאז שבה לליגת העל, גם אם בגביע הטוטו. דיא סבע חזר מפציעה והצטיין, שני שערים עצמיים של האורחת חרצו את גורל ההתמודדות 

מזל טוב למכבי נתניה, שזכתה הערב (ראשון) בניצחון ראשון מאז עלתה לליגת העל, כשגברה 1:3 בבית על בני יהודה במסגרת גביע הטוטו.

 

שחקניו של סלובודאן דראפיץ' נראו מצוין והתוצאה יכולה הייתה להיות גבוהה בהרבה. כבר בדקה השנייה בישל חגי גולדנברג לדיא סבע, שחזר מפציעה והפציע בזוג נעליים ורודות. הקשר המצוין שלח בין ארבעה שחקני הגנה כדור חד ושטוח לפינה הקרובה וחגג כראוי את חזרתו למגרשים, 0:1.
בני יהודה חזרה בדקה ה-26, כשמתן חוזז פרץ נהדר מימין ואת כדור הרוחב שלו ניצל אלי בלילתי כדי לבעוט מקרוב לקורה ופנימה, 1:1
בניגוד לפעמיים הקודמות בהן הובילה ושמטה את היתרון, הפעם חזרה נתניה להוביל עוד לפני ההפסקה. אביב אברהם שלח (39) בעיטה אדירה מ-30 מ', אמיליוס זובאס הדף לא טוב, סבע המשיך למרכז ואעיד חבשי דחק תחת הלחץ לשערו הוא, 1:2 בהפסקה.
בדקה ה-53 ביססה נתניה את יתרונה. סבע בעוד מבצע אישי מבריק שלח כדור חד מ-16 מ' לקורה, אבל הכדור החוזר ניתז מחזהו של זובאס היישר לרשת הכתומה, 1:3
עד הסיום יכולה הייתה נתניה להפוך את הניצחון לתבוסה, כשסבע כמעט הבקיע מנקודת הקרן, ובדקות הסיום הפציץ דידייה קוגבניה כדור למשקוף ואילו עדן שרם נעצר בקורה.
נתניה סיימה את הבית המוקדם בגביע הטוטו עם 4 נקודות מארבעה משחקים, ותמתין לתוצאת המשחק הדחוי בין הפועל רעננה לבני יהודה כדי לדעת האם העפילה לרבע הגמר.
בשבת תפתח הקבוצה את העונה, כשמחזור הפתיחה בליגת העל זימן לה את המשחק הכי קשה שיש - בחוץ מול האלופה הפועל באר שבע.