עונה מצוינת. דורה נתניה דורה נתניה סיימה במקום ה-3 בליגת ליב"י עונה מצוינת. דורה נתניה

הפנינג חגיגי באולם ריגלר חתם את ליגת השכונות בכדורסל. נתניה גברה על חולון, קריית גת זכתה באליפות חמישית ברציפות. יו"ר דורה, דסה טרקיי: "הישג ענק"

כמה מאות צופים התקבצו בבוקר יום שישי האחרון באולם ריגלר ברחוב אלכסנדרוני בנתניה וכיבדו בנוכחותם את אירוע הסיום החגיגי של ליגת ליב"י – ליגת השכונות בכדורסל.

דורה נתניה, שחלמה על אליפות לאחר פתיחת עונה נהדרת שכללה 12 ניצחונות רצופים, הצליחה להגיע בסופו של דבר עד חצי גמר הפלייאוף, שם הודחה לאחר הפסד 2:0 בסדרה מול אריות קריית גת. במשחק על המקום השלישי פגשה דורה את חולון וסיימה את העונה עם טעם מתוק בדמות ניצחון 67:70. ישראל טרקיי והסנטר הבולט בליגה, אור מנדיל, הרבו לקלוע למנצחת.

במשחק הגמר נפגשו אריות קריית גת מול האחים קריית משה רחובות, כאשר קריית גת הייתה עם ידה על העליונה בזכות ניצחון 48:55, שהקנה לה תואר אליפות חמישי ברציפות.

חדשות ספורט - דורה נתניה סיימה במקום ה-3 בליגת ליב"י

"מבחינתי פספסנו את האליפות אחרי פתיחת עונה נהדרת", סיכם יו"ר דורה ושחקן הקבוצה, דסה טרקיי. "הייתה עונה מרתקת ואסור לשכוח שזו רק העונה השנייה שלנו בליגה, כך שגם המקום השלישי הוא הישג ענק. אני מקווה שבעונה נוכל להשיג אפילו יותר. כאן המקום להודות לאנשים היקרים שתמכו בנו – מנהל מתנ"ס דורה שגיא אבודרהם, רכז הנוער אריה נעים, אניטה אלגריסי, חבר המועצה יוסי דורון וכמובן למיטל לשם ואתר 'נתניה נט' ".