3:3 בין נתניה לבית"ר תל אביב רמלה אגף האיקסים: 3:3 בין נתניה לבית"ר תל אביב רמלה 3:3 בין נתניה לבית"ר תל אביב רמלה

מכבי נתניה ממשיכה לא להפסיד, אבל בחודש האחרון היא גם לא מנצחת וסופגת בצרורות. שלוש פעמים הובילו הצהובים מול תל אביב רמלה, אבל הסתפקו בנקודה בפעם הרביעית ברציפות

מכבי נתניה ממשיכה לספק לאוהדיה, כמו גם לאוהדי יריבותיה, משחקים רבי שערים.

3:3 בין נתניה לבית"ר תל אביב רמלה

אחרי התיקו 3:3 מול לוד הגיע הערב (שני) המשחק מול בית"ר תל אביב רמלה שהסתיים בתוצאה זהה, ויחד עם ה-4:4 מול מכבי הרצליה רושמת נתניה שלושה משחקים אסטרונומיים אפילו במונחי הלאומית עם 10 שערי זכות לעומת 10 שערי חובה.

הפתיחה הייתה של המארחת מרמלה, ועדן שרם כמעט כבש כבר אחרי 9 דקות, אבל הנגיחה שלו נהדפה טוב ע"י רון שושן, שתפס את מקומו של דין גל בין הקורות, אחרי שהאחרון ספג שבעה שערים בשני המשחקים האחרונים. בהזדמנות הראשונה שלה, מצאה נתניה את הרשת בדקה ה-19. דיא סבע הטעה במבצע אישי שני שחקנים, ומ-22 מ' שיגר פצצה אל הקורה ופנימה וכבש את ה-15 שלו העונה - 0:1 נתניה.
בית"ר תל אביב רמלה חזרה לעניינים כעבור 7 דקות עם מהלך קבוצתי מצוין: רוסלן ברסקי הגביה, אנתוני לוקוסה הוריד בראשו ועדן שרם סיים בבעיטה חדה לפינה - 1:1.
שתי דקות להפסקה הצהובים הכו שנית: סבע שלח עומק לברק בדש, השוער מייק חכים שגה קשות כשהרחיק לרגלו של החלוץ, שאמר תודה רבה ומול שער חשוף גלגל פנימה וקבע את תוצאת המחצית - 1:2 לנתניה.
המארחת לחצה בחצי השני כדי להשוות ובדקה ה-75 באה על שכרה לאחר כדור ששלח דן גלזר מ-25 מ' והפתיע את רון שושן, 2:2. שון וייסמן, שהחליף את ברק בדש שנפצע, ניצל בדקה ה-83 בישול אדיר של סבע כדי לשלוח כדור אלכסוני פנימה. נגמר? לא אצל נתניה. שלוש דקות לסיום הכניס שרם כדור בין שניים למחליף סוהיל ארמלי, ששלח מדויק לפינה וחילק את הנקודות.

נתניה, עם תיקו רביעי רצוף, עדיין ללא הפסד ב-25 מחזורים, אבל הפער מהמקום השלישי עומד על 6 נקודות וביכולת הנוכחית הכרטיס לליגת העל רחוק מלהיות מובטח.