מאזן מושלם. דורה נתניה ליבי בדורה: קבוצה מנצחת מאזן מושלם. דורה נתניה
קבוצת הכדורסל של דורה נתניה פתחה בסערה את העונה בליגת ליבי – בית ישראל, שמורכבת רובה ככולה מבני הקהילה האתיופית. עם מאזן מושלם של 7 ניצחונות יש מי שחולם בסוף העונה על דאבל
תכירו את הלהיט המקומי והמוליכה הגאה של ליגת ליבי – בית ישראל:
קבוצת הכדורסל של דורה נתניה פתחה את העונה בצורה מצוינת ובתום שבעה מחזורים היא ניצבת בפסגת טבלת ליגת ליבי, עם מאזן מושלם של שבעה ניצחונות. אגב, יש לציין ששישה משבעת הניצחונות היו משכנעים והסתיימו בהפרשים של למעלה מ-25 נקודות. רק משחק אחד, מול אחים קריית משה, היה צמוד והסתיים בניצחונה של דורה 71:74. 
ליגת ליבי קיימת כבר 5 שנים ומונה 12 קבוצות מרחבי הארץ, בין היתר מבת ים, חולון, רחובות, ראשל"צ, קריית גת וקריית מלאכי, כשנתניה היא הנציגה הצפונית ביותר. בשנה שעברה הצטרפה אליה דורה נתניה, שסיימה את עונת הבכורה שלה במקום החמישי, מרחק נקודה אחת מהפלייאוף, אליו העפילו ארבע הראשונות. סגל הקבוצה מונה 13 שחקנים בני 25-30, רובם מדורה ושניים מקריית השרון, שמקיימים אימון שבועי קבוע, כאשר אחת לשבועיים בימי שישי נערך מחזור ליגה. בשבועות שבהם אין משחק מקיימת הקבוצה אימון נוסף. 
את הקבוצה מנהל דסה טרקיי ומאמן אסף יצחק. בין הכישרונות הבולטים נמצאים אסי ילאו, ישראל טרקיי, אחיו של המנהל דסה, ושלומי דסה, שכבר הספיק לזכות בכינוי המחמיא 'המטביע של הליגה'. 
"אנחנו מאוד נהנים להתאמן ולשחק בליגת ליבי", סיפר המנהל דסה טרקיי. "יש קהל של תושבי השכונה המורכב ממבוגרים וילדים שמגיע לתמוך בנו, ומדובר בליגה מעניינת עם הרבה כישרונות. פתחנו את העונה מצוין ואנחנו חולמים לזכות באליפות ובגביע". 
יש לציין שהקבוצה מחפשת בימים אלה ספונסר שיסייע בהסעות למשחקי החוץ. 
ב-30 בחודש תפגוש הקבוצה למשחק העונה את קבוצת הכדורסל של בת ים.