4:0 לנתניה על עכו דרסו את המינוס: 0:4 לנתניה על הפועל עכו 4:0 לנתניה על עכו

הקבוצה של דראפיץ' התעללה בזו של שלומי דורה וסגרה עניין כבר במחצית. ערן לוי הצטיין עם צמד. דיא סבע סחט שני פנדלים והורחק

מזל טוב למכבי נתניה וסלובודאן דראפיץ', שרשמו הערב (שני) ניצחון בכורה לעונת 2016/17, ועוד איזה ניצחון: 0:4 מוחץ על הפועל עכו, אחת המועמדות לשוב לליגת העל, בדו קרב בין הקבוצות שנשרו אשתקד ללאומית.

מזל טוב למכבי נתניה וסלובודאן דראפיץ', שרשמו הערב (שני) ניצחון בכורה לעונת 2016/17, ועוד איזה ניצחון: 0:4 מוחץ על הפועל עכו, אחת המועמדות לשוב לליגת העל, בדו קרב בין הקבוצות שנשרו אשתקד ללאומית. נכון, נתניה עדיין מדורגת אחרונה עם מינוס 5 נקודות, אבל אם תמשיך ביכולת הדורסנית שהציגה אמש, היא תטפס במהרה לחלק העליון של הטבלה.
מסכת השערים החלה כבר בדקה ה-8: דיא סבע הוכשל ברחבה ע"י השוער האורח, ירדן קורשטוס. ערן לוי לקח אחריות ובעט שטוח פנימה, כשקורשטוס מצליח רק לגעת בכדור. שער ראשון העונה לנתניה וכיבוש ראשון של לוי מאז חודש מאי בשנה שעברה, 0:1 נתניה.

חדשות ספורט - דרסו את המינוס: 0:4 לנתניה על הפועל עכו

בדקה ה-39 הגיע השני, אחרי מבצע אישי נהדר של דידייה קוגבניה, שפרץ לרחבה, הטעה מגן וסובב לפינה הרחוקה, 0:2.
דקה להפסקה התרחש רגע קסום באצטדיון בנתניה, כזה שעבורו שווה להיע למגרשי הכדורגל. ערן לוי, מי אם לא הוא, סובב באמנות כדור חופשי מ-22 מ' אל בין החיבורים, השלים צמד אישי והפך את הניצחון לתבוסה, 0:3 ליהלומים בהפסקה.
קצב המשחק ירד מן הסתם במחצית השנייה, כשהמאמן האורח שלומי דורה, שפוטר אשתקד מנתניה, לא מצליח לעשות את השינוי המיוחל של עכו במשחק.
בדקה ה-77 שוב סבע פרץ לרחבה והוכשל, הפעם ע"י מינדאוגס פנקה. הפעם סבע ניגש לנקודה הלבנה ונעץ את המסמר האחרון, כששוב קורשטוס רק נוגע בכדור בדרך לרשת, 0:4, כשגם ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, נצפתה צוהלת ביציע בעקבות הקונצרט.
אלא שדקה אחר כך ביצע סבע שטות מוחלטת, כשפגע בצורה גסה בשחקן עכו והורחק בכרטיס אדום.
המאסטרו ערן לוי הוחלף בדקה ה-84 ע"י אילון ירושלמי במטרה לקבל את התשואות מ-2500 הצופים, שיכולים להתחיל לטפח ציפיות מהקבוצה שלהם לקראת המשך הדרך בלאומית.

דראפיץ': "אנחנו עדיין במקום האחרון"

המאמן סלובודאן דראפיץ' שמר על צניעות אופיינית בסיום: "אנחנו צריכים להיזהר ולא להתחיל להגיד שיש פה קבוצה שהולכת לפרק את הליגה. היו היום דברים טובים אבל זה עוד משחק, ואנחנו עדיין במקום האחרון. אנחנו קבוצה חדשה שצריכה עדיין להתחבר ולהשתפר".